7.3
Pov Samira.
Toen Ibrahim en ik binnen kwamen in het hotel zaten Samir en Amber al zenuwachtig op ons te wachten en keken ons ook vrolijk aan toen we binnenkwamen. "En?"vroegen de twee tegelijk. "We zijn samen en we laten elkaar nooit meer gaan."Zei Ibrahim terwijl die me een kus gaf. Amber kwam meteen op me af rennen en gaf me een knuffel. "Ik ben zo blij voor je."Zei ze. Ook Samir gaf Ibrahim aandacht. "She's the one"Zei Ibrahim en keek trots naar me terwijl ik druk in gesprek was met Amber. "Je bent echt gek op haar he."Zei Samir lachend terwijl die ook zijn meisje bekeek. "Heel gek."zei Ibrahim. "En jij en Amber? Wat zijn jullie toekomstplannen?" Vroeg Ibrahim terwijl die Samir strak aankeek. "Ik weet het niet, we zitten te denken om ook een huis in Barcelona te zoeken."zei Samir terwijl die naar Amber keek. Toen ik even omkeek naar de mannen zag ik ze glunderen en meteen begonnen Amber en ik er tegen in te gaan. Ik sprong bij Ibrahim op zijn rug en met zijn vieren liepen we naar de hotelkamer. Toen we in de hotelkamer aankwamen liet Ibrahim me op de bank vallen. "zo."zei hij lachend terwijl die meteen naast me kwam zitten en me een kusje in me nek gaf. Ik kroop dicht tegen hem aan, ik had hem echt gemist en wist het zo zeker,hij is de ware iemand die ik nooit meer kwijt wil. Terwijl ik me benen over zijn benen neerlegde en nog dichter tegen hem aankroop voelde ik me echt gelukkig. Ook Amber en Samir waren dolgelukkig met elkaar. "Eigenlijk zou ik hier best wel willen wonen."zei Amber uit het niets. De grote lach op me gezicht werd nog groter, wat zou het geweldig zijn als me beste vriendin hier komt wonen met me schoonbroer. "Maar dat is geweldig!"flapte ik uit en stormde meteen van de bank af om haar een knuffel te geven. "Misschien kunnen we wel een huis vinden met twee onder èèn kapwoning zodat we met zijn vieren in één huis kunnen wonen."zei ik, ik kon niet wachten tot het zo ver was. "Alleen moeten we nog één keer terug naar Nederland om al me spullen op te halen."Zei ik. Ibrahim keek me aan. "En je examen dan?"Vroeg hij "Ik wil juist in die periode gaan, examenfeest en daarna door naar Barcelona, een nieuw leven samen met jou." Zei ik en kroop weer tegen hem aan."Ik hou van je lieverd."Zei Ibrahim. "ik ook van jou schatje"zei ik en gaf hem een zoen. "Ik ga dan wel met je mee hoor."Zei Ibrahim meteen. "Graag"Zei ik aangezien ik niet alleen wou omdat ik bang was dat me moeder me tegen zou houden maar ik was vast besloten , welke periode ik ook in zou gaan wat me moeder ook zou doen, ik zou bij Ibrahim blijven, voor altijd en eeuwig.
Reageer (3)
Ik ben benieuwd wat de hint is :pp
1 decennium geledenaaah, gossie (:
1 decennium geledenJaa, Samira gaat gewoon ooit in Barcelona wonen! Of haar ouders dat nou willen of niet Wel goed dat ze eerst gewoon d'r diploma gaat halen, wel zo handig
1 decennium geleden