Foto bij deel 28

Dagamar&Merel spreken.

'we moeten iets verzinnen wat ze nooit gaat vergeten, euh misschien een reisje naar Belgie , omg ja dat is het ! ' riep ik door de keuken.
'ej ja dat is wel een goed idee , dat zou ze super vinden' bevestigde Niall.
'ooh en dan kunnen we zo , haar verassen ?'vraagt Zayn.
'ja liefje dat was al de bedoeling hé' zeg ik en ik por hem in zijn zei.
'jaa , maar ik bedoel, we zeggen tegen Merel dat wij hier in Londen moeten blijven voor opnamens enzo , maar wij vertrekken gewoon een dag later naar Belgie' zei zayn .
'goed idee Malik' zei ik en ik lachte .
'maar waar slapen we dan ?' vraagt Niall .
'Jullie kunnen wel bij mij logeren hoor , ik bel mijn mama wel even' zei ik en iedereen knikte .
en even later had ik mama aan de lijn en was alles geregeld .
'wat is de grooste zaal in Belgie' vraagt Niall plots en ik denk even na
'ik denk het sportpaleis , hoezo ?' vraag ik .
'ik heb een plan' zei hij en hij rent naar boven .



het was een zware training dus besloot ik maar vroeg onder de wol te kruipen .
ik kwam thuis ,maar Dagmar was er nog niet.ik ging dan maar in de zetel zitten en keek wat tv,maar dat werd snel verstoord door Dagmar dat thuis kwam.
'HEEEEEEYYHEY !' hoorde ik haar roepen vanuit de hal.
'helloo, eeuhm Dagmar bestellen we iets ik ben echt te moe voor nog te koken' vroeg ik.
'oki dat is goed ik zal wel iets bestellen.'
nadat we onze buik hadden vol gegeten,gingen we naar boven en vielen in slaap.
ik werd wakker omdat ik Dagmar de deur van haar kamer iets te hard hoor dicht slagen.
ik stapte uit mijn bed en ging naar beneden.
'ow heey Merel goed geslapen?' vroeg Dagmar.
'ja geweldig totdat je me wakker maakt met je deur'
'oeps hehe sowry , eh oh ja Merel is het goed dat we overmorgen naar Belgie gaan , de jongens moeten een week repeteren en zijn nooit thuis dus ik dacht nog eens de
familie te gaan bezoeken' stelde dagmar voor.
'euhm..ja dat is een goed idee' antwoorde ik enthousiast.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen