Foto bij Hoofdstuk 67

Woah, mensen, hoe komt deze story opeens aan veertien kudo's? Ik had nog helemaal niets geschreven vandaag - of de rest van de afgelopen week, wat dat betreft.

De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat iemand proxy's of iets dergelijks heeft gebruikt om meerdere kudo's te geven. Als dit het geval is waardeer ik het dat deze persoon dit verhaal blijkbaar zo goed vindt dat het zo veel kudo's verdient, maar ik zou toch liever hebben dat hij of zij het niet nog een keertje deed. Het is vast lief bedoeld en ik ben ook niet boos ofzo, maar ik vind het niet helemaal eerlijk tegenover andere verhalen. Het voelt een beetje als valsspelen, en dat doe ik liever niet.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • SmileyLover

    Nu krijgt hij zijn frontale botsing toch nog
    Alleen is het een beetje anders dan verwacht
    BAM
    dat was de frontale botsing

    1 decennium geleden
  • Burch

    OMGGG SNEEL VEEEERDEER! Oke iets te blij, snel verder! (: x

    1 decennium geleden
  • vivian07

    oke.
    hij gaat dood.


    (ik word moordlustig van mensen die dat soort weddenschappen afsluiten)
    (flower)

    p.s. Wat vind je van het idee dat je die kudo's gewoon verdiend, en dat meerdere mensen tegelijk op het idee kwamen om je een kudo te geven, omdat dit verhaal gewoon zo ontzettend geweldig is?
    (H)

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    Bam,als Joshua nu komt,krijgt hij geheid een klap - wat hij overigens wel verdient.

    1 decennium geleden
  • D3M1

    o help:O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen