Foto bij Alexis King

Sinds het overlijden van mijn ouders, ongeveer acht jaar geleden, woon ik al bij Liam zijn familie thuis. Jup, dé Liam Payne.
Mijn beste vriend en eigenlijk ook broer.
Voor mij maakt het niks uit dat hij beroemd is, hij is en blijft gewone Liam voor mij.
Dit jaar veraste hij mij door mij mee te nemen op tour (hun allereerste wereldtour), en sindsdien zijn Louis,Niall,Harry en Zayn ook mijn beste vrienden geworden.
Dit is mijn verhaal die over de hele wereld gaat met de allerliefste jongens van het universum.
Nu maar hopen dat er geen vage dingen gebeuren.. dat ik verliefd word op één van de jongens?!
Waar praat ik eigenlijk over, verliefd worden op je beste vriend! Alexis toch, grappenmaker. Well, have fun!

Samen met Niall loop ik door een winkelstraat in een afgelegen dorpje ergens in Frankrijk. We zijn op zoek naar een drogisterij voor medicijnen voor Harry, die we vanochtend helaas ziek aantroffen in bed. Met de melding ‘Maak hem beter’ van de manager, zijn Niall en ik op pad gegaan om iets te vinden, wat op medicijnen moet lijken. Ineens zie ik iets wat op een drogisterij lijkt.‘Hier!’ roep ik en ik sleur Niall mee naar binnen. Mijn ogen glijden langs de rekken. ‘Even kijken, hoestdrank,keelpastilles, paracetamol, en nog iets wat voor tegen buikpijn is’ mompelde ik tegen mezelf. Uiteindelijk heb ik alles gevonden en loop ik naar de kassa. De oude vrouw mompelt wat in het Frans en ik geef haar geld. Gelukkig is het genoeg en krijg ik wisselgeld terug. Ik geef haar nog een vriendelijk knikje en loop dan samen met Niall de winkel uit. Ik kon geen Frans en was het ook niet van plan om het te gaan leren. Als we weer bij de tourbus zijn worden we luid begroet door de rest van het overgebleven stel. ‘Ssst, Harry ligt nog op bed’ zeg ik zachtjes terwijl ik mijn vinger voor mijn mond leg. Niall ruimt de rest van de boodschappen op en ik voel dat de bus weer gaat rijden.
Nog steeds heb ik moeite met me evenwicht houden, maar dat wend wel naar een paar minuten.
Langzaam open ik de deur die naar het slaapgedeelte leid en kijk om het hoekje. Het is aardig donker, maar toch zie ik Harry slapend op bed liggen. Ik ga naar binnen en sluit de deur voorzichtig achter me. Ik ga op de rand van het bed zitten en ga even met mijn hand door Harry zijn krullen en leg daarna mijn hand op zijn voorhoofd. Hij voelt nog steeds warm aan.
Voorzichtig probeer ik hem wakker te maken.‘Harry’ fluister ik en ik schud hem even aan zijn schouder. Geen reactie.
‘Harry!’ fluister ik dit keer wat harder, en er komt beweging in. Harry opent zijn ogen en knijpt ze dan weer stijf dicht.‘Ally’ fluistert hij schor. ‘Hoe voel je je?’ vraag ik zachtjes.‘Beroerd’ mompelt Harry.‘Ik heb wat medicijnen gekocht, dus hopen dat je daar een beetje van opknapt’ zeg ik terwijl ik het lichtje bij het bed aanknip.
Ik pak alles en loop naar de badkamer om een glas water te halen. Als ik terug kom zit Harry rechtop in bed en wrijft vermoeid in zijn ogen. Één voor één geef ik de pilletjes en ik pak en lepel waar ik hoestdrank op giet. Harry trekt een vies gezicht.‘Dat wil ik niet’ zegt hij, terwijl hij zijn hand voor zijn mond doet en even hoest.‘Het moet’ zeg ik. Harry schudt zijn hoofd. Ik zucht.‘Harry, mond open’ zeg ik en Harry opent met tegenzin zijn mond en trekt een vies gezicht als hij het doorslikt.‘Bah’ mompelt hij. Ik ruim alles weer op en knip het licht weer uit.‘Slaap lekker Harry’ zeg ik en ik druk een kus op zijn voorhoofd en loop weg, als iemand ineens mijn pols beet pakt. ‘Ally, wil je bij me liggen? Ik heb het koud’. Ik knik, voor mijn beste vriend doe ik alles. Ik trap mijn schoenen uit en ga naast Harry liggen. Mijn hoofd leg ik op zijn hete borst. Met mijn warme hand wrijf ik rustig over zijn buik. Dat deed mijn moeder altijd als ik buikpijn had en dat hielp toen altijd wel een beetje. Als ik terug aan mijn moeder denk, word het me even moeilijk en adem ik trillerig uit. Mijn tranen slik ik in. Ik moet er nu voor Harry zijn, niet voor mezelf.

If you like it, let me know!
Green button loves you! hihi

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen