3.9
" Wil je ons dan wel helpen met opzadelen ? " Mompelde Liam beschamend. Ik begon te lachen en maakte een instemmend geluidje. Ze knikten beide en haalde 'hun' paarden uit de stal. Nou ja, de paarden waar ze de tijd dat ze hier verbleven op mochten rijden, voor de voorwaarde dat ze hen ook verzorgde etc. " Is het goed als ik hun even ga helpen ? " Vroeg ik aan Soraya, die me verveeld aan keek maar toch knikte. " Ik ga even naar Ty. " Zei ze en liep gelijk weg. Ik haalde mijn schouders op en pakte borstels en begon met het borstelen van het paard, waar Liam op ging rijden. " Doe je het zelf of moet ik het doen ? " Niall keek me aan en haalde zijn schouders op. " Probeer het alleen, dan help ik je wel als het niet lukt. " Hij knikte en wende zich weer tot Star. " Liam, wil je vast het zadel en hoofdstel van Hayley pakken. " " Is goed. " En hij liep de stal in om de spullen te pakken. Ik krabte de hoeven uit van Hayley en wreef even over haar hals. Mijn vingers haakte ik in haar manen en haalde die er een paar keer doorheen en wachtte tot Liam hier weer was. " Amy wil je even helpen ? " Hoorde ik Niall vragen en liep naar hem toe. Hij wees naar de stijgbeugels. " Ik krijg ze niet op de goede maat. " Ik knikte en liep naar de balk waar Star aan vast gemaakt was. Ik bukte en keek naar de stijgbeugels en zag dat ze ongelijk hingen. " Doe je hand hierop en pak de stijgbeugel vast, de stijgbeugel moet ongeveer tot je oksel komen. " Hij pakte de stijgbeugel vast en deed wat ik zei. Hij deed het bij de ander en deed ze op de goede maat. " Bedankt. " Ik knikte en liep naar Liam toe die onhandig het zadel en hoofdstel vast had. " Lach niet. " Zei hij toen ik bijna wou gaan lachen. " Niall kijk is. " Niall keek om en ik wees naar Liam. Hij begon te lachen, waarna ik ook gelijk in de lach schoot. Ik hielp Liam met het zadel op de rug van Hayley te leggen en trok de stijgbeugels naar beneden. Ik maakte de singel vast en pakte het hoofdstel over van Liam. Ik deed het halster af en hield Hayley's hoofd vast. Het hoofdstel deed ik om en liet Liam de riempjes vast maken. " Moet ik nog ergens mee helpen Niall ? " " Nee hoor. " Ik knikte en draaide me om en liep richting Soraya die met Ty stond te praten. " Amy, wacht is. " Ik draaide me om en zag dat Liam naar me toe liep. " Welke kant moeten we eigenlijk op ? " " Volg het bospad, maar ga er niet vanaf dan raak je heel snel de weg kwijt. " " Oké, zullen we niet doen. " Hij knipoogde en draaide zich om en liep weer naar Niall. Ik voelde mijn wangen rood worden en draaide me om en liep naar Soraya die steeds dichter bij Ty ging staan. Ik kuchte even en keek hen aan. " Ik moet gaan. " Mompelde Soraya en ze keek me boos aan. Ik keek haar aan en liep naar Spartan en maakte hem los en ging er op zitten. " We gaan richting de bergen. " Zei ik alleen maar en spoorde Spartan aan en liep richting het bospad. " Oké. " Zei Soraya alleen maar en ze volgde me de hele tijd over het bospad, richting de bergen.
--
Reacties?
En hebben jullie nog leuke verhalen die ik kan lezen ? Ik zit de hele dag thuis en heb niks te doen, ik ga straks weer vooruit voor jullie schrijven dus ^^.
Reageer (7)
i love your story
1 decennium geledenik ga in mijn nieuwe story ook bezig met paarden denkik (:
snelverder xxxxx
verder
1 decennium geleden