3.8
De volgende dag was de spanning aan de tafel om te snijden. Niall at gewoon zijn brood op, terwijl Zayn en Ty elkaar de heletijd met spleetogen aan bleven kijken. Ik dronk mijn laatste beetje drinken op en stond op van tafel met mijn beker en bord in mijn handen die ik naar de keuken bracht en in de gootsteen zette. " Amy, vandaag komt Soraya toch ? " Ik schrok van het geluid achter me en keek Louise aan. " Ohja, dat klopt. " En een glimlach kwam op mijn gezicht. Ik had haar al te lang niet meer gezien. " Binnen een paar weken moet je ook weer naar school. " Ik knikte afwezig naar Lou en liep naar de hal waar ik mijn schoenen aan deed en naar buiten liep. De zon scheen volop en brandde op mijn huid. De vogels flooten en mijn dag kon niet meer stuk. De glimlach was niet van mijn gezicht af te krijgen toen ik Soraya met haar moeder in de truck zag zitten. Ik zwaaide naar haar moeder die weg reed en rende naar Soraya. " Hee ! " Riep ze, en ik begroette haar en gaf haar een knuffel. " Het is goed je weer te zien. " Zei ik en ze knikte. " Hee Soraya ! " Zei Lou en liep onze richting op. " Wie is die knappe jongen daar ? " En ze wees naar Ty. " Hij helpt hier op de ranch. " Mompelde ik, terwijl Soraya, Ty bleef aan kijken. " Kom we gaan de paarden klaar maken en rijden. " Ik trok haar mee naar de stallen en we haalden twee paarden uit de stallen, Unique en Spartan. " Wie is deze mooie knul ? " Vroeg ze en klopte op Spartan's hals. " Spartan. " Zei ik en glimlachte, hij was mijn eigendom, ik had hem samen met mijn moeder gered. Ik glimlachte om de gedachte en pakte alle spullen die we nodig hadden. " Ik mag hem wel. " Fluisterde Soraya in mijn oor, toen Ty de stal in kwam lopen en het overige hooi wat op de grond lag weg te vegen. Ik haalde mijn schouders op en legde het zadel op Spartan' rug. Ik maakte de singel vast en deed de stijgbeugels naar beneden. Ik pakte het hoofdstel van Spartan en deed het halster af, waarna ik zijn hoofd vast hield en het hoofdstel om deed. Ik maakte alle riempjes vast en klopte hem op zijn hals. Ik maakte hem vast aan een paal en keek naar Soraya die mijn Ty aan het praten was. Ik was niet goed genoeg, ik wist het.. " Zullen we gaan ? " Vroeg ik aan Soraya en zag dat ze schrok. Ze schonk me een blik, waar ik niks kon uithalen en ze ging verder met Unique op zadelen. Ze zwaaide naar Ty die haar een glimlach gaf. Ty ging daarna gelijk verder aan zijn werk, terwijl ik hem strak aan bleef kijken. Ik hoorde stemmen en zag dat Liam en Niall de stallen in kwamen. " Hee Jongens ! " Zei ik en zwaaide naar hen. Ze zwaaide terug en liepen onze kant op. " Liam, Niall dit is Soraya een vriendin van school. " Zei ik en wees Liam en Niall aan toen ik hun naam zei. Soraya knikte en wende zich weer tot Unique, blijkbaar vond ze Ty interessanter. " Wat gaan jullie zo doen ? " Vroeg ik aan hen. Ze haalde hun schouders op en keken me even aan. " Ga anders samen rijden ? " Stelde ik voor en hun begonnen te glunderen.
--
Reacties ? Oh en ik weet dat ik Amy wat onzekerder over laat komen, maar anders klopt het verhaal niet meer haha.
Reageer (5)
snel verder X
1 decennium geledenSuper!
1 decennium geledenSnel verder <33
sneel veerder
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenXX
Awh verder
1 decennium geleden