Foto bij Do you know how i feel? ;s

Al zingend sta ik in de douche. "I don't want another pretty face, i don't just any wonderfull.." zing ik. "Meeeeeeeeeel, kom je ontbijten?" riep Harry."Jaa, ik kom zo" riep ik. Ik droogde me af kleedde me aan en ga naar beneden."Naill, hoe was het gisteren op het strand? Je was namelijk heel laat thuis. We lagen al in bed toen." vroeg Zayn."Euhm het was heel gezellig" zei Naill." Wat hebben jullie allemaal gedaan?*wbw*" vroeg Zayn. Harry,Liam en Louis lachen zachtjes."We hebben natuurlijk gewandelt, naar zonsondergang gekeken en euh.. gezoent" zei Naill. "Oehhh" zeiden Zayn,Harry,Liam en Louis in koor. Ik ging zowat kapot vanbinnen."Laten we eten" zei ik tenslotte. Ik was van plan om een tattoo vandaag te laten zetten dus ik vroeg: "Wie gaat er mee naar da tattooshop om een tattoo te laten zetten?" "Ik ga afspreken met Megan, dus ik kan niet, sorry!" zei Naill."Ik kan wel" zei Louis."Ja?echt?super!" zei ik." Wanneer wil je gaan Mel?" vroeg Louis." Euhm, ik denk rond 15.00? Kan je dan?" vroeg ik."Jahoor, voor jou maak ik altijd tijd!" zei Louis. Louis is in love with Melody, maar de jongens en Melody weten dat niet hihi. Het is 15.00 en ik zit op zo'n stoel bij de tattooshop."Waar ga je je tattoo laten zetten?" vroeg Louis. "Hierzo" zei ik en liet de plaats zien."Wat wil je erop laten zetten meisje?" vroeg de tattoo-man. "Deze tekst:'Break the rules,stand apart. Ignore your head, follow your heart. en dan met zo'n hartje erachter." zei ik. "Oke, komt voor mekaar!" zei de tattoo-man. Na een uurtje of twee zijn we klaar en Louis en ik gaan betalen. Ik haal m'n pin-pas uit mijn portefeuille en wilt het in dat machientje steken ,maar Louis steekt eerder zijn pin-pas erin. "Wat doe je?" vroeg ik. "Betalen" antwoorde hij droogjes. "Ik wil het heus wel zelf betalen hoor." zei ik. "Dat kan wel dat je dat wilt, maar ik wil het voor je betalen." zei hij. "Is het niet te duur dan?" vroeg ik. "Als het voor jou is, dan mag het elke prijs zijn, dus nee" zei hij en hij betaalt. " Awh, je bent zo'n schatje hé Lou!" zei ik en geef hem een zoen op zijn mondhoek wat eigelijk bedoelt was op zijn wang, maar hij lijkt er zich niets van aan te trekken. We zijn nu terug opweg naar huis, met onze armen in elkaar gehaakt.

Reageer (1)

  • MsBritain

    Hihi, Louis is idd sweet

    hij's mn favoriet...dus Mel, als Niall je niet wil waarom neem je Louis dan niet?

    xD Snel Verder!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen