38 || Frauke
“Louis.” Zei ik op fluistertoon. “Darling, you still remember me.” Zei hij een beetje verbaasd. “It isn’t possible to forget you.” Zei ik met een kleine lach op mijn gezicht. “Did I already said that I love you smile?” Vroeg hij vlak voor hij zijn lippen liefdevol op de mijne drukte. “I love you.” Zei ik tussendoor. “I love you to, forever.” Zei hij en drukte zijn lippen terug op de mijne.
“Hallo!” Riepen twee stemmen terwijl de deur open zwaaide. Het werd even snel weer stil als het lawaai gekomen was. Daphné en Sofie stonden met open mond naar Louis en mij te kijken.
“Aaaaaaaah!” Riep Sofie ineens uit, waarop Daphné vervolgde: “Dat is freaking real Louis Tomlinson!” Ik kon een lach niet onderdrukken. “Calm down girls, it’s just me.” Zei Louis luchtig.
Sofie en Daphné waren ondertussen al wat bekomen. Ze hadden een supergrote teddybeer meegebracht als beterschapscadeautje. Ik had Louis uitgelegd dat ik de meisjes op de boot had leren kennen nadat ze mij hadden herkent van één of ander roddelblad waar wij in stonden en dat we ondertussen vriendinnen waren geworden door skype en twitter en facebook enzo.
Na nog even bijgepraat te hebben was het al weer tijd voor de meisjes om te gaan. Weliswaar nadat ze een handtekening van Louis hadden en er mee op de foto waren geweest.
I know, niet zo interessant stukje maar volgende is wat meer actie denk ik toch *pinky promise*
Reageer (1)
haha
1 decennium geledensnel verder