I wish that was me ...
Het is tien uur in de ochtend en ik heb helemaal niet kunnen slapen, de woorden van Naill spookten de hele tijd door mijn hoofd. Waarom vind hij mij niet leuk? Pfff, ik voel me echt rot. Ik besluit om naar beneden te gaan en te ontbijten en ik hoop dat de jongens me wat kunnen opvrolijken. Als ik beneden ben zie ik zeven borden staan, raar. "Komt er iemand langs?" vroeg ik "Ja, het meisje waar Naill een crush op heeft" zei Harry "Oeeeeeehh" zeiden Liam,Louis en Zayn in koor. "Is het die Megan?" vroeg ik aan Naill "Ja" zei hij droog. Nu voel ik me nóg rotter, sjeez. Toen ging de bel, daar was ze. "Ik doe wel open!" riep Naill. Naill deed de deur open ,ik zag haar en mijn mond viel letterlijk open. " Wat is er?" vroeg Harry. "Wow, hoe kan een mens zóveel make-up opdoen? Het lijkt wel een barbie!" riep ik ietsje té hard. Harry lacht zachtjes. "I'm sorry?" zei Megan bitchie. "Ik zei dat je op een barbie lijkt, hoor je me niet ofzo? Je moet dringend je oren kuisen meid!" zei ik bitchie. "Meiden, hou a.u.b op!" riep Naill. "Nee Naill, hoe kan je met haar omgaan? DAT hoort in het gekkenhuis!" zei Megan en ik keek haar even arrogant aan. "Laten we nu rustig ontbijten, zonder ruzie, zeg beide 'sorry' er is toch geen reden om ruzie te hebben" zei Zayn. "Oke dan, sorry" zeiden Megan en ik en koor. "Is niets" zeiden we weer in koor. We lieten allebij een korte giechel horen. Ik dacht in mezelf :'Laat ik Naill gewoon vergeten en me vestigen op andere leuke jongens, hij ziet mij toch niet staan, alleen als beste vriendin. Ik ga afruimen en Megan helpt me even en ik besluit haar even rond te leiden in het huis. Ze lijkt wel niet zo blij dat Naill en ik een kamer delen maarja.
Megan werd geroepen door Naill, we gingen naar beneden en Naill zei : "Megan ga je met me mee een strandwandeling maken? Alleen wij tweetjes." Haar antwoord was natuurlijk 'ja' en toen vertrokken ze & bleef ik alleen achter met Zayn,Louis,Liam en Harry. Niet dat ik dat erg vond ofzo, want het zijn mijn beste vrienden. We gaan even een potje voetballen want dat vinden we allemaal heel tof, we zaten vroeger samen op voetbal, in hetzelfde team. <3
xxx
Reageer (1)
Aaww, jammer voor Melody...
1 decennium geleden