Foto bij 6. Middagpauze

Ze keek mij en mijn zus aan. 'Ik ben Alice' zei ze opgewekt. 'Jullie zijn de nieuwelingen he? Ik en Jasper hebben iedere les, les met jullie' zei ze nog opgewekter.
Ik keek naar Faith en zij keek op haar beurt naar mij. 'Fijn' zei ik.
Alice glimlachte breed en sleurde ons mee naar onze eerste les.

Middagpauze, eindelijk. Heel de voormiddag kwamen de leerlingen naar mijn zus en mijn toe om de meest absurde vragen te stellen. Gelukkig redde Alice ons altijd uit hun greep :P.
We volgden Alice en Jasper door de cafetaria naar een tafel waar nog mensen zaten. Een beeldschoon meisje met lang blond haar, een jongen (die je wel kon vergelijken met een beer) en nog een jongen die druk bezig was met het kleine bruin-harige meisje dat naast hem zat.
We kwamen aan en iedereen zei uigebreid hallo tegen Alice en Jasper.
'Wie zijn dat?' vroeg de beer-achtige jongen.
Alice antwoorde. 'Dit zijn Faith en Diana, de nieuwelingen. Ze zijn best tof' glimlachte ze er nog achter.
De jongen stond op en kwam voor mij staan. Hij was zeker 2 koppen groter.
'Ik ben Emmett' zei hij met een Big Smile. 'Ik ben Diana' zei ik een beetje geïmponeerd.
Alice nam het weer over 'Jasper ken je al, Dit is Rosalie' en ze wees naar het blond-harig meisje. 'hey' zei Rosalie. Alice ging verder 'en dat zijn Edward en Bella' en ze wees naar het stel die ons niet een hadden opgemerkt. Faith voelde zich beledigd 'Hallo!' riep ze zodanig luid dat heel de cafetaria het gehoord zou hebben... Als ze zich zouden intresseren natuurlijk.
Nog steeds geen reactie.
'je moet niet op hen letten' zei Emmett een tikkeld geïriteerd.
Ik moest lachen.
'gaan jullie nog zitten of hoe zit dat' Emmett weer.
Faith en ik pakten snel stoelen en ging bij hen zitten.

ik weet dat deze ook wat saai is en korter maar dat komt allemaal wel weer goed eenmaal alles voor school in orde is gevracht en ik weer inspiratie krijg
en je weet het: 3 reacties of geen deeltje :P
en geen dubbele
(N)

Reageer (3)

  • Jacksessed

    HEEEEEL SNEL VERDER NUUU!!!!!!!

    (K)

    1 decennium geleden
  • SceneQueenSN

    verderverderverder(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden
  • faithXjasper

    verder

    hallooo
    shit ik ben luisruchtigxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen