Foto bij 3.8

Amy Fleming

Zuchtend kijk ik iedereen aan die aan de tafel zitten. " Hoe is het eigenlijk begonnen ? " Mompel ik naar niemand in het bijzonder. Ik voel een paar ogen op me branden en kijk naar rechts, waar ik Liam zie zitten. Hij schud zijn hoofd en legt zijn hoofd in zijn handen. Ik zucht nog een keer en kijk de tafel rond. Louis, Harry en Niall zitten naast elkaar maar schudden hun hoofd. " Kom op ! Heeft niemand van jullie het gezien !? " Snauw ik naar hen. Verschrikt kijken ze op en kijken me aan. " Nee. " Zegt Harry, terwijl hij me doordringend aan kijkt. " Dan niet. " Zucht ik en sta op om naar buiten te lopen. Net als ik de deur open wil trekken voel ik een arm om mijn schouder gaan, die me tegen houd. " Ik ga mee. " Hoor ik Liam's warme stem, ik knik en trek de deur met een ruk open. Ik zie een auto het erf op rijden en zie dat het Lou is. " LOU ! " Ik ren naar haar toe en zie dat haar gezicht strak staat. Ze kijkt me aan en loopt dan gelijk door naar binnen. " Die heeft haar dag dus ook niet. " Mompel ik tegen mezelf. Liam zucht en kijkt me aan. De warme zon schijnt in mijn gezicht, waardoor ik mijn hand voor mijn voorhoofd doe om naar Liam te kijken. " Het word mooi weer. " Zeg ik, terwijl ik over het erf kijk. Hij maakt een instemmend geluidje en loopt dan vooruit. " Heb je - je rijbewijs al ? " " Nope. " Zeg ik, terwijl ik naast hem ga lopen. " Ik ben nog niet eens 16. " Mompel ik tegen hem, en voel zijn blik op mij branden. " Ik dacht dat je al 16 was. " Ik schud mijn hoofd en loop naar de weide, waar ik op het hek ga zitten kijkend naar de paarden die aan het grazen zijn. Het hek begint te kraken en zie dat Liam naast me gaat zitten. " AMY ! " Hoor ik achter me en draai me om, voor zover dat kan, en ik zie Niall, Harry en Louis naar ons toe rennen. Ik draai me weer om en kijk naar de paarden toe die vredig zitten te grazen, hun hebben niks mee gekregen van wat er net was gebeurt. Hun leiden een perfect leventje, wat wij, mensen, nooit zullen doen. Het hek begint gevaarlijk te kraken en zie dat alle drie de jongens er bij zijn komen zitten. " Kunnen we niks doen ? " Hijgt Harry, die volgens mij niet zo'n hele goede conditie heeft. " Wat wil je doen ? " Zeg ik, terwijl ik stug naar de paarden blijf kijken. " Nou, we zitten hier levenloos en doen niks. " " 'k Dacht dat jullie vakantie wouden. " Mompel ik zachtjes en zie in mijn ooghoeken dat Liam zijn hoofd schud. " Niet doen Amy. " Fluisterd hij, terwijl ik hem aan kijk. Ik kijk hem aan en zie een verwarde blik in zijn ogen. Ik schud mijn hoofd naar hem en kijk naar het gras. Ik kijk naar Niall die naast me zit en zie hem met zijn ogen dicht zitten op het hek, genietend van de zon. Louis en Harry praten een beetje, ze negeren dus wat ik net had gezegt. Ik schud mijn hoofd en klim van het hek af om in het gras te gaan liggen. " Het moet zomer worden. " Mompel ik naar niemand in het bijzonder. Niall springt van het hek af en gaat naast me liggen, kijkend naar de lucht die helder blauw is, geen wolkje te bekennen.

--
Heeft niemand dan iets wat ik in het verhaal zou kunnen doen uit seizoen één !? Argh :c. Reacties ?

Reageer (7)

  • Cypher

    de brand van heartland mischien die door wess is veroorzaakt???????
    xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    snel verder!
    looooooove it (L)(L)
    X

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    sneel veerder (H)

    1 decennium geleden
  • BOTDFJayy

    ik heb eigenlijk geen ideeën meer, sorry!

    Snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen