Thirty || Harry Edward Styles
Allerliefste lezertjes - dit is alweer het 30e hoofdstuk! c: En dat allemaal dankzij jullie, hehe .
Aangezien ik 30 wel een mooi getal vond, en omdat jullie zo geweldig zijn - besloot ik het hoofdstuk iets langer te maken als gewoonlijk :a.
Ik wil morgen, zaterdag 7 april, proberen om weer een keer in de top stories te komen c: Zouden jullie me misschien willen helpen?
Aangezien ik 30 wel een mooi getal vond, en omdat jullie zo geweldig zijn - besloot ik het hoofdstuk iets langer te maken als gewoonlijk :a.
Ik wil morgen, zaterdag 7 april, proberen om weer een keer in de top stories te komen c: Zouden jullie me misschien willen helpen?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
Oh my god, I love the last part. I LOVE PINKY PROMISES. I only hate it when someone breaks them. They have to meet again, seriously. They can't live without each other.
1 decennium geledenNu ga ik snel even verder lezen, want ik wil meer weten!
Ik ben rustig. Ik ben rustig. Ik. Ben. Rustig. Ik ben echt heeeeeel rustig. OKE WTF IK BEN NIET RUSTIG? Ik raak gefrustreerd. Maar omdat je zo geweldig schrijft is het je vergeven! Woop, wij helpen je de top in. Like pinky promise?
1 decennium geleden*le creys* Serieus. They must meet again, echt waar. Ik word hier maar lichtelijk gefrustreerd van hoor, maar een klein beetje. Zo klein dat je het bijna niet kunt zien. (Smell the sarcasm?)
1 decennium geledenawhh pinky promise 4 ever <33
1 decennium geledenWauw<3
1 decennium geledenAnd of course help ik je die top in!
Pinky promise
x