Foto bij Everything is better with you

Dit was de verschrikkelijkste dag van mijn hele vakantie.. uiteindelijk toch ook wel de mooiste..

'OOOHH JE BENT EEN DROL, OH JA EEN GROTE DROL, EN JE LIJKT OOK OP EEN DROL EN JE RUIKT OOK ALS EEN DROL!' vrolijk komt Logan onder de douche van dan. Met een arrogante blik kijk ik hem aan. 'Zeg, Erin? Waar is Carlos nou eigenlijk?' 'Ik denk dat hij thuis is' Antwoord ik. 'Ohh' Logan klinkt teleurgesteld. Kendall stormt het appartement binnen. 'Erin.. Erin..' hijgt hij 'Kom..' ik ren achter Kendall aan de straat op. 'Daar..' Kendall wijst naar het park. Er schiet een flits door me heen, daar zit Carlos. Ik kijk Kendall onbegrijpelijk aan 'Wat ga je doen?' 'Ik wil geen ruzie met hem..Misschien kunnen we gaan praten' Ik knijp hem in zijn hand 'We go!' roep ik. We naderen Carlos. Als Kendall perongeluk op een takje gaat staan en 'FUCK!' roept kijkt Carlos op. Hij lijkt geschrokken en kijkt verschrikt, hij staat op en steekt zijn handen uit 'OPROTTEN KENDALL!' schreeuwt hij 'JE BENT GEEN VRIEND MEER! KLOOTZAK' Carlos huilt, en het raakt Kendall. Carlos rent weg. Kendall blijft als een zandpilar staan. Ik nestel mijn hoofd in zijn borst. 'Kom..'fluister ik. 'Het komt goed! de wonderen zijn de wereld nog niet uit''Ik geloof niet meer in wonderen' snikt hij.

'Logan! Logan!?' schreeuw ik 'Je moet ons helpen' ik leg Logan uit wat er gebeurd is terwijl Kendall half dood op de bank ligt. Logan denkt lang na en roept dan 'We gaan hem zoeken!' Kendall kijkt hem aan alsof hij gek is. 'Dan gaat hij toch alleen maar schreeuwen, en bovendien vindt hij me geen vriend meer, dus waarom zou ik hem nog gaan zoeken?' *WHAAAAM* Charlie komt het appartement binnenstormen. 'Ik kom met Carlos&James spelen' roept hij opgewonden!'Ehmm Charlie' begin ik 'James is hier, maar Carlos is weg!' 'Waarom?' ik zie de verbaasde blik in zijn ogen. 'Dat snap je nog niet' zeg ik geruststellend 'Maar Carlos is helemaal niet weg! Hij zit gewoon bij het zwembad' ik kijk Kendall aan, we denken hetzelfde en rennen met zijn vijven naar het zwembad. 'Charlie! Als jij nou naar Carlos toegaat en op zijn schoot gaat zitten! dan rent hij niet zo snel weg!' 'Logan je bent geniaal' roept James terwijl Charlie naar Carlos toe rent. 'Carlos! weetje!? Wij beginnen allebei met een C!' Carlos kijkt lachend toe hoe Charlie eraan komt rennen. Charlie ploft op zijn schoot. 'Wacht' fluister ik 'ik ga eerst alleen' zelfverzekerd loop ik in de richting van Carlos en Charlie. 'Carlos..' zeg ik bijna onhoorbaar. Hij kijkt me aan, ik kan zien dat hij heeft gehuild. 'Ik wil geen ruzie met Kendall..' fluistert hij. Ik leg mijn armen om zijn nek en geef hem een kus op zijn wang. hij snikt. Even wil Kendall toevliegen en hem slaan maar James weet het tegen te houden.'Kendall,, jouw beurt' zegt Logan. Kendall loopt onzeker in Carlos' richting. 'Carlos... Sorry, het spijt me..' Carlos staat op en omhelst hem. 'Ik wil jouw niet kwijt..' fluistert Kendall. Tsjonge jonge, ik word hier echt emotioneel van zeg! Ik heb eigenlijk nog nooit mannen elkaar zien omhelzen. 'Maar onthoud...' zegt Kendall. 'Erin blijft mijn vriendin, wat er ook gebeurt!' 'I Believe..' zegt Carlos bijna onhoorbaar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen