Foto bij 001 ||

Preface

Het is tien jaar geleden dat hij haar heeft ontmoet, zo’n zeven jaar eerder was ik er al voor hem. Ik was zijn beste vriendin die veertien jaar, totdat hij met haar kreeg. Nu vijf jaar later zijn ze nog steeds bij elkaar en niemand die hun uit elkaar kan halen. Toen hij nog meedeed aan x-factor was ik erbij bij zijn audities, zij was niet eens op komen dagen. Ik kwam altijd bij de liveshows kijken en ik was en ben nog steeds verschrikkelijk trots op hem met wat hij allemaal heeft bereikt. Dat was ook de laatste keer dat ik hem heb gezien of gesproken. Altijd als ik alleen maar belde werd ik al weggedrukt en als ik een sms naar hem had gestuurd, kreeg ik een sms terug dat ik van haar vriend moest afblijven. Drie keer raden wie dat had verstuurd. Blijkbaar was zijn vriendin belangrijker. Ik zeg altijd ‘vrienden boven liefde’. Bij hem was dat in ieder geval niet juist. Ik las wel tijdschriften en zag hem weleens bij het nieuws verschijnen, als ik haar al op het beeld zag verschijnen drukte ik de televisie uit. Dat heb ik twee jaar lang volgehouden, want ik heb kaartjes voor hun concert, de concert van One Direction. Het zijn niet eens gewone kaartjes, het zijn vipkaartjes en dan hebben wij, mijn ‘nieuwe’ beste vriendin, Jill, en ik ook nog een meet and greet met de jongens.

“Geen idee hoe ik dit ga volhouden”

Reageer (6)

  • Novalunosis

    ooeew spannend nieuwe abo erbij :p

    1 decennium geleden
  • Oliveira

    Verder?? PLEASE

    1 decennium geleden
  • NdVNiall

    Awesome !!

    1 decennium geleden
  • Jiyongie

    abooo!
    snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • Lordd

    Als ik zo lees, denk ik dat het Louis is, maar ik weet het totaal niet zeker. Dit kan ook helemaal verzonnen zijn, coowl. Verder =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen