Foto bij Do you know how i feel?

Wat? Carlos, gedraagt zich te aardig! Kendall is jaloers en ik weet niet wat ik moet doen!
Ps. Het liedje wat Carlos zingt onder de douche heet : Love Letter by Kendall schmidt and Dustin belt!

Die ochtend word ik wakker door Carlos' enthousiaste gezang 'Cause i'm in love with you baby, so i put in a love letter! It is yes or no not maybe..!' Nog slaperig doe ik mijn ogen open 'Wazzup?' 'Dat is Carlos' douchenummer sinds een week' meld Kendall. Er schiet een flits door mijn hoofd, Kendall's woorden herhalen zich in mijn hoofd 'Sinds een week, sinds een week!' 'Hey, wat is er Erin?' ik krijg een kusje op mijn schouder en schrik wakker uit mijn gedachten. 'Niks hoor' Kendall legt me op zijn plekje neer en loopt zelf naar beneden. 'Wat wil je drinken!?' klinkt van beneden. 'Heb je thee?' 'Tuurlijk voor jou altijd!' ik glimlach en bedenk
Me dat ik toch wel bof met zo'n vriendje. Carlos, die inmiddels onder de douche vandaam is begint broodjes te smeren en loopt naar boven. 'Hier, voor jou' zegt hij terwijl hij over mijn arm aait, deed hij dat nou expres of perongeluk. Ik geef hem snel een kus op zijn wang als dank. Kendall komt inmiddels naar boven met een dienblad. 'Huh? Maar ik had eten voor je gemaakt!' hij kijkt me verbaast aan. 'ohh.. Ik dacht dat Carlos het namens jou gaf!' 'CARLOS!' schreeuwt Kendall 'Waarom doe je dit?' ik kus Kendall op zijn schouder 'Wat geeft het? Kom er gaan eten' ik kruip tegen hem aan en drink mijn thee op. 'It's shopping time' brult Logan van beneden. 'Chill man' schreeuwt James terug. Kendall aait door mijn haar 'Wil je nog douchen voor tijd?' 'Graag, ik voel me vies!' 'Je bent lekker' fluistert Kendall verlegen in mijn oor. 'Wil je een shirt van mij lenen?' vraagt Carlos opewekt. Kendall kijkt hem met een geirriteerde blik aan. 'Nee dat hoeft ze niet! Ze draagt mijn shirt en ander haar eigen shirt!' ik kijk Kendall verbijsterd aan. Wat is dit? Zo heb ik hem nog nooit gezien! Van beneden klinkt gerinkel van glas. 'Wazzup' brult James. 'NOOOO!' gilt Logan paniekerig. We stormen met zijn allen naar beneden... Daar ligt mijn telefoon.. Aan scherven.. Ik kijk Logan verbaasd aam, gaat hij nou janken? Nee, dat verbeeldde ik me denk ik gewoon. Kendall geeft mij een paar VANS maat 44 (ik heb zelf 37 dus ze zijn een klein beetje groot) 'Why?' 'Ander krijg je glas in je voeten, en dat wil ik niet!' 'Kendall, je bent echt veel te lief voor mij!' ik krijg tranen in mijn ogen en wil hem zoenen. Als ik bijna zijn lippen bereikt heb, begint Carlos hard te hoesten, iedereen kijkt maar hem 'Sorry, ik verslikte me!' zegt hij met een onschuldig gezicht. Kendall ruimt de scherven op en geeft mij de simkaart van mijn ex-telefoon. Ik zie Logan zitten, helemaal in elkaar gedoken, bewegeloos. Ik loop naar hem toe 'Hey, je moet het je echt niet zo aantrekken, joh! Het is maar een telefoon!' hij kijkt me met ongovige ogen aan. 'Ga nie liegen Erin, zeg gewoon dat je mee een onhandige sukkel vind!' 'Tss gek! Ik lieg niet! Wat geeft het nou!?' ik trek hem van de bank af en knuffel hem. 'Huppakee! Keep smiling!' zeg ik terwijl ik Logan's mondhoeken omhoog zie krullen.

Een kwartiertje later lopen we met zijn vijven naast elkaar over de straat. Ik houd Kendall's hand vast. 'We gaan eerst een nieuwe telefoon kopen! Anders kan ik mijn babe niet smsen!' zegt Kendall lachend 'waarom koop je geen iPhone? Kunnen we facetimen als ik je mis!' 'Ja dahag! Dan moet ik jouw hoofd nog vaker zien zeker!? En zo rijk ben ik niet joh!' zeg ik plagend tegen Kendall. Hij tilt me, zoals gewoonlijk op, en rent weg, hij maakt allerlei vage geluiden, ik hoor een kip, koe en een paard. 'Hee gek! Zet me niet voor aap!!' ik zie allerlei mensen op de straat geirriteerd naar ons kijken. Na mijn opmerking maakt Kendall apengeluiden en ik schaam me dood voor hem, al timmerend op zijn borst.

Als we even later de telefoonwinkel binnen lopen, pakt iemand mij hand, ik kijk verschrikt naast me...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen