A Palmwoods night
Kendall doet de deur van kamer 2J open. 'Kom binnen prinses!' Ik kijk om me heen. 'Waauwiee, super mooi! En... DE GLIJBAAN!' Carlos rent voor me uit de trap op. Hij pakt me beet en duwt me in de glijbaan. 'Heey Carlos! Dat mag alleen ik doen!' roept Kendall jaloers! 'Niet zeuren mattie' grijnst Carlos. 'Maar jongens? Dit is toch niet jullie echte huis?' 'Nee' zegt Logan verlegen 'Mijn huis is in het noorden en Kendall woont net iets buiten Los Angeles, veel te er weg dus om elke dag op en neer te reizen.' 'Jep' stemt Kendall in, en tilt me op (voor de 10000x deze week, ik vind dat echt geweldig) ik laat het maar over me heen komen, ik kan toch niets tegen hem beginnen. Met een verdachte smile zet hij me op de bank. 'Ik ga je bed opmaken! Durf je bij mij te slapen? Eerlijk zeggen!' 'Tuurlijk gek! Zal ik je helpen?' 'Nee is niet nodig, James? Ik geef jou de verantwoordelijkheid om op mijn schatje te passen!!' 'Halloo, ik ben geen baby meer ofzo!' zeg ik uitgelaten. 'Neej, maar wel een babe!' zegt Kendall blozend. Kendall loopt naar boven en Logan zet de plasma tv aan. James trekt met zijn sterke hand mij naar mij toe, ik ga met mij hoofd tegen hem aanliggen. Eventjes voelt het vreemd en ongemakkelijk maar naar een poosje lig ik relax tv te kijken. Kendall komt naar beneden lopen, ik zie de jaloerse blik in zijn ogen. Hij ploft op de bank neer. Ik leg mijn hand op James zijn been en kruip naar Kendall toe. 'Je bed is klaar!' 'Jouw bed bedoel je!' zegt Carlos plagend tegen Kendall! Kendall grijpt een kussen en gooit hem tegen Carlos' hoofd. 'Als je Kendall eng vindt, mag je wel bij mij slapen' zegt Carlos plagend terwijl hij naar James kijkt. 'Muhahahahaaaa I'AM A GHOST!!' Kendall komt met een wit laken op me aflopen en gooit dat over me heen! 'Maar jongens?' onderbreekt Logan onze vechtpartij ' het is 05:15, beter gaan we naar boven' Kendall tilt me op en zet me in de badkamer neer 'Kan ik je nog ergens mee helpen!?' 'Ehmnn,, maar ik heb geen pyama bij me' Kendall trekt zijn t-shirt uit en geeft hem aan mij, zooo lief! 'Kan ik je nog meer ergens mee helpen?' 'Ehmm no thanks' snel geef ik hem een zoen, als teken dat hij weg moet gaan uit de badkamer. Hij verdwijnt. Ik ruik zijn geur aan het shirt, heerlijk! Nadat ik mijn tanden heb gepoetst, met een nieuwe tandenborstel, probeer ik op allerlei manieren mijn bh los te krijgen, maar tot nu toe is alles tevergeefs. Opeens voel ik 2 handen in mijn zij. Ik slaak een gil en kijk om. 'Pffft gek, ik schriIk me dood!!' 'Gelukkig leef je nog!' grijnst Kendall ' anders viel ik nu ook dood neer!' ik heb het gevoel dat ik knalrood word, en dat ziet Kendall ook. Hij geeft me een zoen ' je weet zeker dat ik je niet moet helpen?' ik bloos. Ik hoor hem grinnikken terwijl hij me omdraait, hij maakt zorgvuldig mijn bh uit en doet vanachter zijn t-shirt over mijn hoofd. 'I love you!' fluistert hij in mijn oor. Kendall slaat zijn armen om me heen. Een veilig gevoel. Hij drukt me tegen zich aan met zijn neus in mijn haar. 'Abrikozen shampoo' fluistert hij. Zachtjes wiegen we heen en weer tot dat hij me optilt en naar boven draagt. Ik zie zijn ruimen 1-persoons bed, 1,5 persoonsbed zou ik zeggen maar dat is natuurlijk onzin! Hij gaat naast me liggen en drukt mij tegen zijn naakte bovenlichaam. Hij geeft duizenden kusjes, als ik eindelijk tegen hem aan in slaap gevallen ben en het gesnurk van Logan verstomt.
Reageer (1)
Haha!!! Echt weer Logan met zijn snurk
1 decennium geledenSnel verder!!
Ps. Ik wil met Kendall!!!