Characters
Naam: Ylia Season.
Leeftijd: 16 jaar.
Element: Winter, ijs.
Karakter: Ze is koud, emotieloos en hard. Ze heeft alleen beschermende gevoelens voor haar zussen en als iemand hun pijn doet kan diegene als dood zijn opgeschreven. Voor de rest kent ze geen emoties.
Extra: Ze kan ijs en water besturen met haar gedachten. En ze heeft haar toverstok zelf gemaakt.
Naam: Naia Season.
Leeftijd: 16 jaar.
Element: Lente, ze kan planten en bomen besturen.
Karakter: Ze is een lief meisje dat iedereen aardig vindt, ze voelt zich snel ergens thuis maar is erg verlegen. Behalve als het om haar zussen gaat, omdat ze alles van elkaar weten zijn hun beschermende gevoelens tegen elkaar extra groot.
Extra: Ze heeft zelf haar toverstok gemaakt.
Naam: Viria Season.
Leeftijd: 16 jaar.
Element: Zomer, ze kan met dieren communiceren.
Karakter: Ze is een vrolijk meisje dat iedereen meesleurt in haar stemming. Ook is ze nogal rebels en kan brutaal overkomen, maar dat maakt haar zo leuk.
Extra: Ze kan deels het weer beïnvloeden en ze heeft de dieren onder haar 'macht'. En ze heeft haar toverstok ook zelf gemaakt.
Naam: Felia Season.
Leeftijd: 16 jaar.
Element: Herfst, weer.
Karakter: Ze is een vrolijk meisje dat soms haar mindere momenten is. Ze is ook meer verlegen dan de rest, behalve dan Naia want die is nog iets meer verlegen. Felia durft alleen niet goed voor haarzelf op te komen maar dat doen haar zussen al.
Extra: Ze heeft haar toverstok zelf gemaakt en kan het weer in alle typen veranderen.
Er zijn nog geen reacties.