Foto bij deel 27

Niall spreekt

ik wordt wakker en ik zie dat Merel nog vredig licht te slapen , ik veeg de lok haar dat voor haar gezicht hangt weg en kijk dan naar het plafond .
ik hoor iemand wakker worden en ik ga wat rechter zitten en ik zie dat het Dagmar is .
'goedemorgen' zei ik en ze keek met slaapogen naar mij .
'goeiemorgen Niall' zei ze met een schorre stem en ze gaat ook wat rechter zitten en wreeft in haar ogen.
en ik kijk terug naar Merel .
'ze kan schattig slapen hé' zegt Dagmar en ik knik .
'zayn snurkt dus ik weet niet of je dat schattig vindt' zeg ik en ze lacht .
'het is een schattig snurkje' zei ze en ze kijkt naar Zayn.
'ik ben blij dat alles terug goed is tussen jullie' zei ik .
" jaa ik ook , maar ik heb een vraagje' zei ze en ik knik .
'Merel is bijna jarig en ik wil je vragen of je mee wilt helpen om iets te organiseren' zei ze en ik schrok .
'ik wist helemaal niet dat merel bijna jarig was , maar ik zal je helpen' zei ik en ik zag dat Merel een beetje knipperde met haar ogen .
ik deed een teken naar dagmar dat ze moet zwijgen en ze begrijpt het.
'goeienmorgen sweety' zeg ik en ze glimlacht .
'goedemorgen , liefje' zei ze en ze drukte haar lippen tegen die van mij.
'ooh ons Dagmar is ook al wakker' zei ze en ze zwaaide , want Liam lag nog tussen hen .
'ik ga het ontbijt maar is klaar maken hé'zegt dagmar en ik juichde .
'ssst Niall sebiet maak je de rest wakker' zegt ze en ik verschuldig me.
'ik zal je helpen'zegt Merel , maar voor ze nog kan rechtstaan trek ik haar al terug.
'het is zo koud en leeg zonder jou' zeg ik en ze lacht .
'oké , dan heb je geen eten hé Niall' zegt ze en ik trek een preullipje
en ze staat recht en ze gaat naar de keuken .
even later riekt heel het huis naar , eieren , pannenoeken en spek.
'eum dat ruikt hier goed' zegt Liam die juist wakker word.
'de Van Laer's zijn aan het koken hé' zeg ik en ik sta recht en ik trek mijn t-shirt aan .
ik wandel naar de keuken en zie van alles lekker en ik pak een pannekoek maar Merel slaagt op mijn hand zodat ik mijn pannekoek los laat.'auw dat doet pijn' zei ik en ik kijk naar Merel en Dagmar die niet meer kunnen van het lachen.
'maar liefje toch , moet ik er kusje op geven ?' vraagt Merel en ik knik
ze komt naar me en geeft een kusje op mijn hand .
'mijn lippen , doen ineens ook heel veel pijn' zei ik en ik lach .
'oei dan zal ik ze maar niet aanraken misschien doe ik ze pijn' zegt Merel en ze lacht en gaat terug bij dagmar staan .
ik trok een droevig gezicht , want ik weet dat Merel daar niet tegen kan en ze maakt een 'ahw' geluidje en ze komt naar me en ze geeft me een kusje.
'alé dek de tafel al maar , het eten is klaar' zegt dagmar en ik knik .
ik pak alles wat ik nodig heb en ik dek de tafel voor 7 personen .
iedereen was ondertussen al wakker en we gingen allemaal aan tafel zitten .
'en wat gaan we vandaag is doen ?' vraag ik aan iedereen en ze halen hun schouders op.
Merel staat recht en loopt naar haar handtas en pakt haar agenda en komt terug aan tafel zitten .
'ooh sorry jongens maar ik moet gaan volleyballen , ik heb een match' zegt ze en een zucht verlaat mijn mond .
'maar Nialler toch , ik ben straks terug hoor' zegt ze en ze eet snel haar boterham op en gaat naar boven en ze komt even later terug in haar volleybaltenu en ze pakt nog een fles water.
'jongens ik ben weg hé' zegt ze en ik loop naar haar en geef haar een kus en ze vertrekt.
'zo nu kunnen we Merel haar verjaardag plannen' zeg ik en ik ga terug aan tafel zitten .

Reageer (2)

  • 1Dlovees

    het volgende deeltje is er :)

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    snel verder
    please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen