A boy that everyone wants
'Graag gedaan schat, ik zou voor jou door het vuur gaan!' had Kendall lief gezegd. Toen was ik begonnen met huilen en zijn we met zijn 2en de club uitgelopen.
Het is buiten kouder dan ik had verwacht, ik sta te rillen, Kendall trekt zijn vest uit en legt hem over mij heen. 'Stil maar..' Hij drukt me tegen zich aan. 'Waarom moet je huilen?' vraagt hij voorzichtig. Ik snik en probeer hem duidelijk te maken waarom. 'Je bent zo lief voor mij! Te lief! en nu.... nu.. moet ik over een paar weken weer naar huis. en moet ik jou hier achterlaten, ik kan dat niet.'ik begin nog harder te huilen, Kendall sust me zachtjes heen en weer en troost me. 'Het komt goed, we vinden wel een oplossing, desnoods ga ik met je mee naar Nederland, ik bedoel, 'Elevate' is uitgebracht, 'Big Time Movie' is in de bios, en alle songs zijn gefilmd! ik heb hier de komende maanden niets te doen in LA en bovendien heb ik nog heel wat weken vakantie!' Nu kijk ik hem lachend aan : 'Meen je dat!' 'Nee! ik lieg doos, tuurlijk meen ik dat, anders zei ik het niet!' ik kruip dicht tegen hem aan, ik weet niet hoelang we daar gestaan hebben, maar in één keer staat James naast ons! 'Jojoo, nice clun he, Erin!' Kendall stuurt hem een waarschuwende blik. 'Ohhww... Wat is er meid!' ik begin weer te huilen en val James om zijn nek, deze kijkt versuft naar Kendall met een 'Whats up' blik. James slaat zijn sterke armen om me heen en wacht tot ik ben gestopt met snikken. 'Ik wil jou ook niet kwijt..' weet ik uit te brengen. 'Maar we hebben nog 3 weken! 3 weken, is veel hoor!' in tussen staan Carlos en Logan ook naast ons. 'We maken er gewoon het beste van!' merkt Carlos op. 'En de wonderen zijn de wereld nog niet uit' Kendall knipoogt naar me. Ik lach naar hem! 'Thanks, jullie hebben me laten lachen, en sorry voor het verpesten van deze avond!' 'Je hebt helemaal niets verpest!' roepen de 4 jongens in koor! ik ik lach ze glashard uit. 'Groepsknuffel' krijst Carlos als een klein kind! Na de knuffel merkt Logan op dat het bed-time is! 04:00! 'Blijf je anders in ons hotel slapen?' vraagt Kendall. Ik aarzel : 'Ik denk niet dat dat van mijn ouders mag!' 'Bel ze dan even!' dringt James aan terwijl hij mij zijn iPhone aanrijkt. Ik glimlach naar hem en bel mijn moeder.
'En.. En.. En!?' roep Carlos nog voor ik de telefoon heb opgehangen.
'..HET MAG!!' schreeuw ik vrolijk.
Reageer (1)
Verder!!!!
1 decennium geleden