Dit is werkelijk waar de beste vakantie van mijn leven, mijn ouders zijn er alleen niet zo happy mee, ik loop de hele vakantie bij Kendall en Charlie bij de andere boys! maar mijn ouders geven mij de time of my life, ik ben immers bijna volwassen en weet wat ik doe!

Om half 8 staan we met zijn vijven voor mijn hotel, Kendall had me aangeraden niet zulke warme kleding aan te doen! Hij wou mij 'Palmclub' laten zien had hij gezegd, Logan had verlegen tegengestribbeld 'Ik hou niet van clubs!' had hij gezegd.Maar uiteindelijk wist Carlos hem met allerlei rare fratsen over te halen!En nu staan we met z'n vijven voor het hotel, ik heb toch weer voor VANS een short gekozen, Kendall had daar voor in gestemd en had ook zijn VANS aangetrokken, en een iets langere short dan mij! 'That's my sexy boy' denk ik bij mezelf. Kendall slaat een arm om me heen en geeft me een kusje op mijn voorhoofd : 'Wat zie je er weer geweldig uit schoonheid!' zegt hij verlegen! Nu herken ik die verlegen blik van de serie 'Big Time Rush' weer helemaal! ik kijk het al vanaf mijn 14/15e en het is nooit verveeld, binnenkort begint seizoen 3 en ik kan niet wachten tot die ook in Nederland is. ik heb er trouwens ook nog aan gedacht om te gaan studeren in LA, of in idergeval in Amerika, dat lijkt me echt super!Carlos loopt als een gek voor ons uit te springen en zingt luidt : 'It's gonna be a big,big,big,big night!'James valt in en uiteindelijk zingen we allemaal vrolijk mee! iedereen die we tegen komen kijkt on zo aan van 'Voor de rest alles goed?'. Een oud omaatje roept : 'Och, och! Kan dat dan echt niet normaler! die jeugd van tegenwoordig toch ook!In de verte zie ik het grote bord met 'Palmclub'. 'We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal!'begint Kendall te zingen terwijl hij mij optilt en door de lucht zwiert. 'Hé gek! ik ben geen baby meer! zet me neer!' roep ik uitgelaten! 'Muhahahahaa never!' Zegt Kendall plagend! En nee, als Kendall 'never'zegt! is het ook never! Daar kwam ik deze avond wel achter! De man bij de ingang kijkt Kendall vreemd aan. We laten onze id-kaarten zien, en lopen naar binnen, de warmte en de muziek komen met tegemoet! dit is zo anders als in Nederland. 'Lijkt het je wat?' vraagt Kendall terwijl hij me een zoen geeft! 'Ja, maar het is zo anders dan in Nederland!''' Wen er maar aan!'zegt hij lachend. 'Wanneer ga je eigenlijk weer naar huis?' vraagt Logan met een rood hoofd. 'Ehm over 3 weken.' Bij die worden gaat er een pijnscheut door mijn hart! 'Fuck! daar had ik nog niet over na gedacht! Dan zie ik jou niet meer!' ik leg mijn hoofd tegen Kendall's borst, hij aait over mijn rug, en zegt bedroefd 'Het komt wel goed, ik weet het zeker!'. Ik hoor een droevige klank in zijn stem. Nog even drukt hij me tegen zich aan en dan lopen met met zijn vijven naar binnen. 'Bah, wat staat die muziek hard' klaagt Logan. 'Ja mietje! dat hoort erbij hea?' zegt James plagend terwijl hij Logan een stoot in zijn zij geeft. Kendall pakt mij bij mijn middel en neemt me mee naar de dansvloer. Aan alle kanten voel en hoor ik mensen boven de muziek uit schreeuwen. Ik nestel mijn hoofd in zijn borst en schuifel met Kendall, ookal is het niet bepaalt de muziek waar je op gaat schuifelen. 'Wat een stomme muziek!' schreeuwt Carlos. 'WAAAAT!' 'WAT EEN STOMME M-U-Z-I-E-K' Carlos maakt overdreven bewegingen. 'Jaa'roep ik 'Beter gaan jullie optreden!' 'Hmm best een goed idee!'Brult Kendall in mijn oor. 'Je bent geniaal, zoals je al wist!' Ik geef hem een kusje op zijn wang. Even bloost hij, dan pakt hij mijn hand en dringen we ons met zijn vijven door de mensenmassa. 'Mogen we optreden?' roept James 'Wij zijn Big Time Rush!' Een paar belletjes en smsjes later stemt de DJ in dat de jongens mogen optreden.'Epic'&'lost' galmen door de club, en ik zit trots naast Kendall op een barkruk, terwijl hij zingt.Na 2 nummers te hebben gezongen haalt Kendall een drankje voor me. 'Met of zonder alcohol?' vraagt hij. 'Wat neem jij?''Met alcohol, dus je bent straks niet de enige die aangeschoten is' roept Kendall lachend. 'Hahahaa dat haalt me over, doe maar een biertje dan!'. 'Mister Henderson houd het vanavond bij een colaatje' zegt James plagend. Logan bloost, het is me de afgelopen dagen trouwens wel opgevallen dat hij erg snel verlegen is en dan gaat blozen. Kendall trouwens ook wel redelijk vaak, maar dat valt niet echt op ofzo! en James... die is altijd even brutaal en zelfverzekerd! Kendall tilt me op en neemt me mee naar de dansvloer! 'Kun je het dan echt niet laten om mij eens op de grond te laten staan?'roep ik lachend. 'Nee! je bent veel te aantrekkelijk!' ondertussen staat er een of andere vage nerdo aan mijn benen te trekken. 'Kom je dansen?' vraagt hij half bezopen. 'Hallo? zie je dat niet? blijf met je fikken van MIJN meisje af! Anders doe ik je wat! okee?' zegt Kendall beledigd. 'Ahw,, cutie, thanks dat je dat deed!' roep ik verliefd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen