Love the boys
Om 07:30 galmt 'Til i forget about you' weer door mijn hotelkamer. Met een te grote smile loop ik naar de woonkamer waar mijn ouders me verbaasd aankijken. 'Ik ga zo weg pap, mam! Vanavond ben ik er weer!' 'Gezellig ben jij!' antwoord pap. ' Ach laat haar, hoe was het gister trouwens?' vraagt mam geinteresseerd. 'Super mam! Maar nu moet ik gaan!' Ik geef ze beide een kus en aai Charlie over zijn hoofd.
Breed grijzend wacht Kendall me beneden op. 'Zin om lopend te gaan!?' Vraagt hij enthousiast. 'Tuurlijk!' stem ik in. Hij pakt mijn hand en neemt me mee. Als we aan het begin van het strand zijn, gaat Kendall in een keer voor me staan. Hij kijkt me innig aan. 'Erin, ik moet je wat vertellen.' klinkt het. Even gaat er een schok door me heen. ' Toen je je zwembroek in het water verloor en ik vroeg of ik je kon helpen, was ik in 1x helemaal verliefd op je, ik kon er niets aan doen.' Ik zoen hem recht op zijn mond. 'Hebben we nu?' vraag ik. 'Als jij wil?' antwoord hij blozend. Als antwoord zoen ik hem. Hij tilt me op en neemt mee mee naar het water. Ik klem mijn benen om zijn lichaam en hang als een baby aapje aan hem. Hij houd me stevig vast en legt zijn hoofd in mijn haar.'Je ruikt lekker, abrikozen shampoo..' 'Klopt, ik heb me vanochtend gedoucht' Ik zou uren zo kunnen staan, nouja hangen eigenlijk. Als James het water in komt stuiven... 'Jojooo! Waajooww Mr.Schmidt heeft ons heel wat uit te leggen!!' intussen staan Carlos en Logan ook om ons heen. 'Oehlala, wat een chick, daarom was je zo vaak weg de afgelopen dagen!' roept Carlos. ' Denk erom!' grijnst Kendall ' Ze is van MIJ!' Nadat ik me voorgesteld heb, tilt Kendall me op. Hij neemt me mee maar het strand en legt mij naast hem neer. Carlos komt aan mijn andere kant zitten. Ik kruip heerlijk tegen Kendall aan, MIJN boyfriend, en van niemand anders! Ik ben trots op hem. Dan zoent hij me, en val ik in zijn armen in slaap. Als ik wakker word, slaapt Kendall ook, zo cute! De andere 3 jongens zijn aan het voetballen met MIJN broertje CHARLIE!! 'Huhmpf? Charlie?' versuft kijk ik om me heen. Een paar meter bij ons vandaan zie ik mijn ouders zitten. Even schiet er een angstige scheut door me heen als ik Kendall's lichaam voel. Ik haal voorzichtig zijn hand van mijn buik af, hij word wakker. 'Wazzupp?' vraagt hij half slapend. 'Mijn ouders zijn hier!' roep ik hysterisch. 'Whatever?' grijnst Kendall. Ach geeft het toch denk ik. Ik geef Kendall een hand en sleur hem van zijn handdoek af. Nouja eigenlijk mijn handdoek, Kendall had de zijne met opzet thuis gelaten. 'Kom, ik ga je voorstellen aan mijn ouder!' zelf verzekerd loop ik naar mijn ouders toe. Mijn vader zit met zo'n The BIG Smile op zijn gezicht. 'Mam, Pap dit is Kendall, mijn vriendje!' Mama en papa geven hem een hand en zeggen in het Nederlands tegen mij : 'We wisten het al van Charlie, hij is helemaal blij met z'n nieuwe vrienden!' Kendall kijkt mij met zo'n 'WTF zeggen ze' blik aan, wat trouwens heel erg schattig staat. Hij grijnst naar mijn ouders en tilt me op. Ik, loeiend als een sirene, waarschuw Kendall dat zijn iPhone nog in zijn broekzak zit. Met 1 hand geeft hij hem aan Charlie. 'Goed oppassen!' knipoogt hij naar hem. Charlie en ik zijn tweetalig opgevoed omdat mijn opa uit Engeland kwam. Maar mijn achternaam is gewoon toeval, hoor! Met veel heisa, een bijna struikelende Kendall en een gillende ik, bereiken we levend het water. Ik spring op zijn rug en geef hem een kus op zijn wang. Voorzichtig voel ik aan de tattoo, die op zijn rug zit. 'Vind je hem mooi?' vraagt hij. 'Je bent helemaal mooi en helemaal van mij!' roep ik uit. Met een plagende lach duikt Kendall onder water, even later komen we proestend boven water en geeft hij me een zoen. Iets verderop zie ik James, met Charlie op zijn rug, naar ons toekomen. 'Hebben jullie vanavond zin om mee te gaan naar het stadsfeest?' als James dat zegt, valt me eigenlijk pas op, hoe wit zijn tanden zijn. 'Als Erin gaat, ga ik ook!' zegt Kendall terwijl hij een kusje in mijn nek geeft. 'Ik ga!' zeg ik vastbesloten. 'Erin!! Van mama mogen James,Carlos,Logan en Kendall bij ons eten!' krijst Charlie in het Nederlands. Carlos begint te lachen om het 'rare' Nederlands. Logan duwt hem onder water. Van mij moet Charlie het aan de jongens vragen, die vervolgens instemmen op Charlie's idee. Een uurtje en 3x kopje onder later liggen we met zijn zessen op het strand, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik het niet vervelend vindt dat Charlie steeds in mijn buurt is, hij is helemaal gek op James. Kendall bevalt hem ook wel. Rond 6 uur is het volgens Logan wel goed geweest. Carlos en James klagen dat ze honger hebben, en Kendall heeft inmiddels al iets van 3000 kusjes en zoenen gegeven. Mijn ouders en de enthousiaste Charlie, op Carlos zijn rug, lopen voorop. Ik houd Kendall's hand vast, en Logan en James lopen met zijn tweeën te klieren. 'Gadvur, er zit allemaal zand in mijn schoenen, ik krijg serieus waar blaren!' kreunt Kendal. 'Jaa suffie! Ga dan ook niet op VANS lopen! Trek slippers aan ofzo!' ik kijk Kendall intelligent aan. 'Je bent geniaal' hij zoent me. 'Maar ik heb geen slippers meer, dus gaan we morgen naar de stad slippers kopen en laat ik je meteen de stad zien, als dat tenminste mag van je ouders!' als een klein kind rent Kendall naar mijn ouders, die inmiddels honderd meter voor ons lopen, lachend kijk ik hem na. 'Jeppss soms is tie nog een klein kind, net als Carlos' meent Logan serieus. Carlos springt op zijn rug en even later rollen ze vechtend door het zand. Charlie staat gierend van het lachen toe te kijken. Kendall komt met een happy face op me af rennen en tilt me op! Hij geeft me een kusje. 'Het mag!' roept hij als een kleuter die een lolly mag. 'Yeaaaah' roep ik enthousiast. 'Zullen wijn dan ook iets leuks gaan doen?' vraagt James aan Charlie. 'Jullie mogen wel mee? Als Kendall het daar mee eens is in ieder geval!' 'Tuurlijk' roept hij. Mijn ouder hebben besloten door te lopen, en meldden dat we over een uurtje moeten eten. Na een potje voetbal, besluiten we naar ons hotel te gaan. De tafels is gedekt en er staan 8 stoelen, volle boel in de kleine keuken.
Reageer (2)
Thanks:) Ik ga vanavond nog een aantal hoofdstukken schrijven!
1 decennium geledenIk neem een abo!! Snel verder!
1 decennium geleden