Boy, il'be thinking about you!
Uitgelaten ren ik onze hotelkamer binnen. Charlie zit mij uitdagend aan te kijken : ' ik heb lekker alles tegen mama gezegd!'. ' Wat!?' zeg ik geirriteerd. 'Dat jij met Kenneth was, in het water!' '1 : zijn naam is KENDALL, 2 : WHATEVER?!' zeg ik uitgelaten. Mama komt lachend de hotelkamer binnen ' we weten alles al meid, je droom is dus uitgekomen, je hebt Kendall ontmoet!' ' Ja mam, en vanavond om 8u heb ik afgesproken, met hem, voor Palmwoods!' roep ik lachend. Papa komt uit de keuken en kijkt verbaasd ' nu al!?' 'Ja pap nu al! Nice hea?' 'super, maar doe je geen rare dingen en ben je voor 2u 's nachts thuis?' vraagt mama bezorgd. 'Ja mam, komt goed! Is het eten al klaar? Het is al 6u en ik moet straks weg!'
Na 1,5 uur voor in de badkamer te zijn geweest ben ik eindelijk klaar en loop ik in mijn short & hempje over straat, met mijn zomer VANS die ik van m'n neefje heb gekregen en natuurlijk mijn bikini. Als ik palmwoods bereik, word ik toch een beetje zenuwachtig, afspreken met een celeb, moet je na gaan! En het is nog een hottie ook! Breed grijzend loopt Kendall mij tegemoet, ik bekijk hem, zwembroek, VANS, six-pack (wauwiee!), en z'n lieve uitstraling. 'Hey schoonheid!' roep hij vrolijk. 'Hey Ken!!' waauuw ik noemde hem
'Ken'! Hij legt zijn handen op mijn middel, en kijkt me aan. Gaat hij me nou zoenen? Wat is hij van plan? Allerlei vragen tollen door mijn hoofd. 'Ga je mee, Erin?' vraagt zijn mooie stem. Ik ontwaak uit mijn gedachten en knik van ja. 'Je mag achterop, als je dat wil in ieder geval.' snel spring ik op zijn bagagedrager en houd hem stevig om zijn middel vast. We zeggen niet veel, maar ik voel me super happy! Wie had dit kunnen denken. 2 dagen in LA en dan Kendall al ontmoet. We naderen het strand, Kendall raak 'perongeluk-expres' mijn hand aan. Hij bloost, zoo schattig! We ploffen neer in het warme zand. 'Vertel eens wat over jezelf!' zegt Kendall. Ik vertel hem dat ik 17 ben, mijn havo diploma net binnen heb, over mijn ouders en Charlie, over Nederland. En hij luistert geinteresseerd. Als ik uit ben gepraat , tilt hij me op. 'Neee Kendall!! Neee! Niet naar het water! Ik heb nog kleding aan!' gil ik. Hij legt me in het zand, en doet mijn short en hempje uit. Ik krijg er kippenvel van. Dan tilt hij me weer op en rent richting de zee. Ik gil en krijs, maar niets helpt. Even later lig ik in het water met een proestende Kendall naast me. ' Sorry' grijnst hij ' je zag er zo aantrekkelijk uit!' ik bloos en kijk hem aan. Waauwie die mooie ogen!' na een paar uurtje, meld de klok ons dag het 12u 's nachts is en de maandag is begonnen. 'Hoef je niet naar huis?' 'Over 2 uur pas!' even lijkt Kendall opgelucht. Om 00:30 lig ik naast hem in het , nog steeds warme, zand.Het strand is erg verlicht dus er liggen nog redelijk veel mensen. 'Je mag best tegen me aan komen liggen..' zegt Kendall bescheiden. Ik kruip voorzichtig tegen hem aan, en kijk naar de donkere sterrenhemel. De tijd vliegt, de klok luidt 01:30. 'Kendall?' even aarzel ik. ' Ja meiss?' 'Zou je me naar huis willen brengen' 'Tuurlijk schoonheid, waar is je hotel.' Nadat ik precies beschreven heb waar mijn hotel is, staan we beide op. Kendall pakt mijn handen en kijkt me aan. Even lijkt het een droom, maar dan zie ik Kendall's gezicht, echt naar mijn gezicht toekomen. Ik voel zijn warme lippen, zijn handen branden in mijn middel. Verschrikt kijk ik hem aan, als Kendall gestopt is met mij zoenen.'Sorry! Ik kon me niet inhouden! Please wees niet boos!' smekend kijken de blauwe ogen mij aan. Ik leg mijn arme om zijn nek, en zoen hem. Hij beantwoord mijn zoen en ik voel zijn tong in mijn mond. Ik droom! Ik weet het zeker. Maar als ik zijn heerlijke aftershave ruik, weet ik zeker dat het echt is. Kendall pakt mijn hand, samen lopen we over het warme strand. Weer zeg ik niet veel. Aan het eind van het strand staat zijn fiets, voor mijn hotel stopt hij. 'Zie ik je morgen weer?' vraagt hij bijna smekend. 'Tuurlijk, 09:00 op het strand?' 'Tuurlijk schat!' Snel zoent hij me, en verdwijnt dan in de donkere nacht. Ik knijp mezelf, droom ik? Of heb ik echt met Kendall Schmidt van Big Time Rush gezoend?
Er zijn nog geen reacties.