Foto bij Secret Love.

[face=arial][/face]Het is 11 uur S'morgens en de wekker gaat. '' VERA!!! '' gilt Fransilia als de wekker op de grond is gevallen. "chill babe , wat is er? '' Ik ben te laat voor mijn werk!'' Vera gaat recht op haar bed zitten. ''SHIT!'' en ik zou vandaag met Zayn en Ilse alles klaarmaken voor de verjaardag van Sharon morgen. Fransilia pakt haar kleren en makeup en rent als een ninja de badkamer op. '' VERA , wat moet ik nou doen? '' en ze maakt de badkamer deur weer open. ''Ga nou maar gewoon naar je werk toe schat'' en ze geeft Fransilia een knuffel. ''Nee maar..'' ''Rustig meid , het komt allemaal goed !'' ''Nee maar wat als..'' Vera pakt haar arm vast. ''Lieve schat, ik ben ook wel vaker te laat gekomen , zeg gewoon anders dat je effe naar de tandarts moest?'' ''Nou , misschien heb je wel gelijk'' mompelt ze. Ze legt haar tanderborstel neer en rent zo snel als ze kan naar onder.. ''VERAAA, Waar is me fiets schat?'' roept ze als ze in de tuin staat.. ''Die heb ik in de schuur gezet'' ''DANKJEWEL BABE'' schreeuwt ze als ze op der fiets gestapt is. En Vera zwaait haar vriendelijk uit.




''WAT DOE JE ?'' roept Louis als Zayn allemaal pappieren over hoop gooit. ''Ik zoek de uitnodigingen die ik en Vera gemaakt hadden voor Sharons verjaardag'' ''Ohja , wacht , komt Fransilia ook?'' Zayn moet lachen. ''Wat hebben jij en Liam toch?'' en hij moet nog harder lachen. Louis kijkt Zayn geirriteerd aan. ''Hoe bedoel je ?'' ''Jij en Liam smoor verliefd op een meisje wauw , het zal morgen nog heel lange avond worden'' Louis pakt Zayn bij de hals en doet alsof hij hem is aan het wurgen. ''HEY BUDDYS'' roepen Niall en Harry als ze met hun KFC zakken naar onder lopen. ''Waar hingen jullie gister uit?'' en Louis maakte rare bewegingen met zijn handen. ''We zijn gister langs Sharon geweest'' antwoord Harry trots. ''Nee jij ging langs Sharon vriend , ik wilde KFC halen voor gisteravond dus had ik ook wat voor Harry meegebracht.'' Louis moet lachen. ''Niall het word tijd dat je jou prinsesje tegen moet komt.'' Harry kijkt Louis kwaad aan. ''Laat Niall gewoon even , hij komt zijn meisje wel tegem. Jij hebt nog niet eens met Fransilia gesproken de enige wat jij doet is naar haar kijken en alles. '' Zayn lacht , ''Fransilia is een top meid '' Louis kijkt verlegen naar de vloer. '' Precies Zayn dat vind ik ook. '' Zayn geeft Louis een boks. '' Vera is ook fantastisch'' ''weet ik'' antwoord Zayn. '' ZAYN ! , roept Niall in de keuken. '' WAT IS ?'' ''Ligt Liam nog in bed de onbijt staat op tafel'' Zayn moet lachen. '' Hij heeft gisteravond zijn perfecte dag gehad , laat hem nog maar even slapen hij is kapot moe. '' '' zozo, wie is zijn nieuwe liefde '' vraagt Harry als hij rustig zijn boterham smeert. ''Susan'' ''prachtige naam'' antwoord Niall. ''Nou , dan zien we Liam dalijk wel.'' en Louis schiet in de lach. '''tringgg'' ''Zayn , daar zal je je meisje wel hebben'' Zayn word rood en rent snel naar de voordeur. '' Hey schattepopje'' ''Hoi schat'' en hij kust zijn lippen zacht op die van haar. ''KIEKEBOE!'' Zayn schrikt. '' Wie heb jij meegenomen?'' Vera moet lachen. ''Dit is Ilse een vriendin van me'' ''Oh hai Ilse '' Zayn rent even snel naar binnen om de uitnodigingen voor de verjaardags feest van Sharon te pakken. '' Leuk dat je mee werkt schat '' Vera pakt stevig Zayns hand vast. ''Voor jou doe ik alles babe!'' en hij kust haar op haar wang. ''HALLO , leuk dat jullie zo verliefd zijn enzo maar kunnen we nu serieus de uitnodigingen in de brievenbussen stoppen. ''Sorry'' en snel stoppen ze de brieven in de brievenbussen.



''Dit is dan 60 euro 95 in totaal'' Fransilia pakt de bonnetje uit de automaat en geeft het aan de klant. ''Fijne middag mevrouw'' Fransilia moet zuchten. '' Hehe, is het nu eindelijk 3 uur , neem jij de kassa voor me over ?'' roept ze als Sharon komt aanlopen. ''Natuurlijk, ik sms je vanavond wel over morgen. '' ''Is goed schat '' En sharon geeft Fransilia een knuffel. Fransilia pakt haar tas en loopt richting haar auto.




Susan kamt haar haren en kijkt op de klok. '' Pap , roept ze als ze de trap af rent '' '' Ja prinses '' antwoord haar vader '' Ik ga uit met die jongen die gisteravond die bij ons cafe was.'' haar vader moet lachen. '' Prima meid , dat zie ik je vanavond wel!'' Susan pakt haar tas met geld en loopt richting de cafe die bij haar om de hoek ligt.'' Daar staat Liam dan met zijn bos bloemen op haar te wachten. '' Hee schoonheid '' roept Liam als ze met snelle vaart naar hem toe loopt. Susan word rood. Liam geeft haar de bos bloemen. '' Wauw prachtige bloemen'' antwoord ze. Liam word verlegen en word helemaal warm van binnen. Hij pakt haar hand en neemt haar mee naar een heel groot park lang een riviertje. Hij pakt zijn handdoek uit zijn tas en zijn tas vol met zakken Nando's. ''aww , wat heerlijk'' en ze moet glimlachen. Liam kan het niet laten en hij pakt haar hand vast. '' Dit is allemaal voor jou schoonheid, je bent prachtig lief gewoon helemaal perfect'' Hij staat op en rent naar de straatmuzikant die ietjes verder zit te zingen. ''Mag ik even u gitaar lenen.'' De straatmuzikant moet lachen en bied hem zijn gitaar aan. '' Ik wil hem over 3 minuten terug. ''Natuurlijk meneer , en hij legt 10 euro in zijn gitaar koffer. '' Succes met u meisje '' antwoord de straatmuzikant. Liam draait zich naar achter en steekt zijn duim omhoog. Hij loopt langzaam terug richting Susan. '' Wat ga je doen ? '' antwoord Susan. Ze word helemaal rood en ruikt aan haar bos bloemen. Liam grijpt zijn vingers op zijn snaren. '' Baby you light up my world like nobody else .. '' hij zingt met alle liefde het liedje. ''Dit is zo lief van je , dit heeft nog nooit een jongen voor me gezongen.'' En ze geeft Liam een kus op zijn zachte lippen.

Reageer (2)

  • veramalikkx

    HAHAHAH YES BABE! YOU DID

    1 decennium geleden
  • susanpayne

    OH MY FUCKING GOSH IK KUSTE NET LIAM FUCKING PAYNE!!!!!!
    love it ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen