Foto bij 3.7

Niall Horan

" IEDEREEN NAAR BINNEN ! " " NU ! " Geschrokken keek ik op en liet Amy los, die voor mij liep richting het huis toe. Jack zijn hoofd was helemaal rood van woede, volgens mij kwam het stoom net niet uit zijn oren. " Stt Mallory, er gebeurt niks. " Louis had zijn armen om haar heen gesloten en troostte haar. Ik glimlachte naar Louis wat hij zag en ik kreeg een glimlach terug. De zon scheen op mijn armen wat mij een warm gevoel gaf, het werd lente dus mooi weer. Ik keek weer voor me en zag Liam tussen Ty en Zayn lopen beide vast houdend aan hun armen. Zijn handen waren helemaal rood, hij had ze dus redelijk hard vast gepakt. Waarom waren ze eigenlijk aan het vechten ? Ik had het niet gezien, ik hoorde dat Ty in één keer Zayn een klap op zijn neus gaf, die behoorlijk begon te kraken, wat dus geen goed teken was. Toen we eenmaal binnen waren ging iedereen rond de tafel zitten en Mallory zat op de schoot van Louis, nog steeds was hij het meisje aan het troosten. Ze was dan ook helemaal over stuur, waarschijnlijk had ze alles gezien. Ik keek de tafel rond en zag dat Zayn een hand om zijn neus had, waarschijnlijk om het bloeden te stoppen. Amy zat naast hem, daarnaast Liam. Amy keek maar dom voor zich uit. " En nu gaan jullie vertellen wat er allemaal is gebeurt !? " Snauwde Jack, die een klap op de tafel gaf. Ik schrok en keek gelijk naar hem op. " Ik bemoei me hier niet mee. " Mompelde Harry zacht, die naast me zat, en ik knikte. Ik ging me hier niet mee bemoeien. Ik heb ook niks gezien, alleen gehoord, straks word het alleen maar erger ? " Hij begon ! " " Nee, hij begon ! " Ty en Zayn begonnen naar elkaar te schreeuwen en ik zag Jack weer rood worden. Ik schudde mijn hoofd en keek de jongens aan die naar elkaar aan het schreeuwen waren. " GENOEG ! " Riep Jack hard, waardoor iedereen zijn aandacht om hem vestigde. Hij keek woedend naar Ty en Zayn, nog erger als eerst. " Oké, dit word hem niet. Jullie gaan samen de stallen schoonmaken en alle klusjes doen. " Zayn wou gelijk een weerwoord geven, maar Jack legde zijn hand op Zayn zijn schouder. " NU ! " Riep hij, en de jongens maakte zich gelijk uit de voeten. De deur ging met een klap dicht en je hoorde hen nog naar elkaar schreeuwen. " Hier zal Zayn blij mee zijn. " Hoorde ik Harry fluisteren, hij had het over laatst toen Zayn had gezegt dat hij het hier niet leuk vond en het te veel werk vond. Ik vond het integendeel geweldig, het is hier rustig, ja kan hier gewoon je gedachten op vrije loop laten gaan. " Hoeven wij niks te doen ? " Hoorde ik Louis aan Jack vragen. Ik keek Jack aan en hij schudde zijn hoofd. " Hun doen het maar, dat krijgen ze ervan. " Toen hij dat had gezegt liep hij hoofdschuddend weg naar de stallen, waarschijnlijk ze in de gaten houden, dat dacht ik tenminste. " Mallory stop met huilen ! Alsjeblieft ! " Hoorde ik Amy smeken en zag dat ze haar hoofd op de tafel had gelegt. " Oké. " Zei Mallory schor en ging van Louis' schoot af en ging weg, waarschijnlijk naar haar huis. Ik hoorde Amy zuchten en keek haar aan. " Het kan ook nooit goed gaan. " Mompelde ze en ze rechtte haar rug en keek strak voor zich uit.

--
Ik loop een beetje vast met dit verhaal, hebben jullie nog ideeën of scene's uit heartland het liefst het 1e seizoen, want ik heb bepaalde ideeën die ik er later in wil laten komen. Maar als jullie ideeën hebben, zet ze in een reactie of stuur een PB. Oh en Fijne paasdagen iedereen ! :3

Reageer (5)

  • Roxanne23

    fijne paasdagen snel verderxD

    1 decennium geleden
  • BOTDFJayy

    Gho, euhm, het is lang geleden dat ik de serie heb gezien. Was er niet iets met een brand in de stallen en dat de hele stad hielp met heropbouwen???

    Fijne paasdagen!!!

    Snel verder (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    verder fiijne paasdagen iedereen XXx

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    fijne paasdagen!
    love it (L)
    snel verder X

    1 decennium geleden
  • Salute

    Fijne paasdagen!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen