Fifty-Five
*Zoey Miller
3 Kwartier. Zolang duurde het voor ik eindelijk make-up op had. Echt, ik wist niet eens dat zoiets zo lang kon duren. Ik gebruik bijna nooit make-up, en als ik het doe, duurt dat zo'n 10 minuutjes of zo. En het rare was dat ze vooraf hadden gezegd dat mijn make-up 'licht' bijgewerkt moest worden en het dus niet lang moest duren. Ik vroeg me af hoelang Amelia bijgewerkt moest worden voor ze er zo uit zag... Misschien kreeg ze elke keer voor de show een nieuw gezicht getransplanteerd of iets dergelijks. Ariana zou Ariana niet zijn als ze niet genoot van deze behandeling. Ze marcheerde rond met haar professioneel aangebrachte make-up alsof ze de koningin van deze wereld was. 'Goed, kinders! We gaan beginnen. Ik geef eerst een woordje uitleg aan de kijkers en als ik zeg: "hier is One Direction" komen jullie op.' zei Amelia achterlijk traag, alsof we het anders niet zouden begrijpen. "Dames, jullie komen op wanneer ik zeg "laten we ze er even bij halen.", goed?' kirde ze nu tegen ons. 'Oké, mensen. Showtime! Chop, Chop!' riep ze nu tegen al de rest backstage. Ze begon elke seconde dichterbij de show meer te lijken op een of andere overstresste kalkoen. 'Nog 10 seconden, Amelia!' riep een man met een kort zwart baardje. Amelia haastte zich naar voren en werd, zo te horen, met een hartelijk applaus ontvangen. 'Ach, stop toch!' kirde ze, ook al mocht het publiek duidelijk nog wel even doorgaan als het van haar afhing.
Ik ging voor het kleine tv-schermpje staan waar de show werd uitgezonden. Amelia had zich in een grote, donkerrode stoel genesteld en glimlachte haar witte glimlach naar het publiek. Ze wuifde het applaus weg, wat tegen haar zin, dacht ik.
'Goed, goed. Laten we eraan beginnen, niet? Onze gasten van vandaag zijn 5 vrolijk jongens die in Groot-Brittannië zijn doorgebroken met het programma X-Factor. Ze deden apart auditie, maar werden uiteindelijk in een groep geplaatst. Ondertussen hebben ze hun eerste Brit ontvangen met hun lied "What makes you beautiful" en gaan ze ook hier in Amerika een glansrijke carrière tegemoet. Jullie weten waarschijnlijk allemaal over wie ik het heb? Zo niet: schaam je! Hier is One Direction!'
Reageer (4)
Mag ik wat vragen ik ben nieuw lid geworden van deze account en daarvoor had een verhaal gelezen over one direction et ging over dat 1d met hun vriendinnetjes naar een klim plek zijn gegaan daar hebben ze de oude vriendje van Pippa gezien enzo maar ik heb het vergeten waar je die verhaal kon vinden ik wil het verhaal echt door lezen kunnen jullie me alsjeblieft helpen en aan wie moet ik het vragen daarom schrijf ik het hier.
9 jaar geledenHaha, typisch zo'n irritant talk-show mens
1 decennium geledensuper snel verder(H)
1 decennium geledenVerder!
1 decennium geleden