Foto bij [62] The one that got away! Part 1

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Jamezzz

    hahahaha zie je sill, dat je gewoon van Cody móét houden xD

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    It has to be James!!!!!!!!

    Snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • ANNECY

    ZIE JE, POOOR HARRY! ha, ik was neit de enige die het dacht. James.
    verder is t een prima hoofdstukje hooor (:

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    Oké dit zag er echt best wel uit als een aanval op Harry, ik moet bekennen dat ik er om heb gelachen:$ Echt op den duur, ja we willen niet dat hij het verpest net als bij red and black:O (oké het is misschien wel een beetje de waarheid en je durft het tenminste te zeggen;)) vervolgens; En iedereen weet wat er gebeurt als hij zenuwachtig isxD nee oké er zit wel degelijk een kern van waarheid in..Eiigenlijk is het gewoon de waarheid..hmm ik heb net gewoon niets gezegd;) Maar kijk dit krijg je dus als je me een week laat wachten op een stukje én een gbbericht, dan ga ik heeel veel onzin in een reactie zetten:)

    EN WAT IS DIT?!! SILL! Niet van Cody houden? How dare youxD Oké dat is ook wel een beetje gemeen... Maaarmaarmaar ik kan me er toch niet bij(A)


    ZEG DAT HET JAMES IS!!! ZEG HET(A)
    snel verder (als je nu tenminste tijd hebt?)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen