Hoofdstuk 28
Yaaay, iedereen bedankt voor de reacties!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Oké, nu ben ik ook wel benieuwd wie dat is. Tenzij het al gezegd zou zijn en ik er per ongeluk over zou hebben gelezen(cat).
1 decennium geledenMaar er zit alleszins een gat in mijn geheugen want ik kan me dat gesprek dus echt niet meer herinneren.
Nou ja, ik kom er vroeg of laat wel terug achter.
Snel verder. (:
Kent Gabriella wel een Sarah Mowbray?
1 decennium geledenO ik moet weten hoe dit verder gaat! btw fijn pasen! als ik vragen mag.. Wat is er dan gebeurd met verven? Ik moest voor de musical waar ik inspeelde (Aladdin geen grote musical ofzo..) mijn haar bruin verven en het zit er nog steeds in!!! Ik wil weer blond worden:( Barst ik dwaal af! Snel verder!!!!
1 decennium geledenWat is er dan gebeurd met haarverf?
1 decennium geledenMijn zusje is gister 11 geworden, en ja dat is echt enorm falend....maar ook wel grappig soms.
En dat met die telefoon enzo, deed me denken aan iets wat in bij vrienden heel vaak doe. Dan bellen ze met hun ouders ofzo en dan schreeuw ik, heey geef die joint eens door. Dan moet meestal iedereen lachen en dat ziet er best wel dom uit xd
Oke ik wil verder weten, schrijf alsjeblieft snel verder
VERDER!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden