Foto bij 05 7

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • nienkeworld

    Ik ken 't. Zoek andere jongens? Ga lekker uit, vergeet alles? Het hielp bij mij? Hij is 't je niet waard zoals iedereen zegt.
    En snel verder hihi.

    1 decennium geleden
  • Alsina

    Wat heeft hij dan bij je gedaan? Ik denk dat je hem niet te veel aandacht moet geven anders denkt hij dat je makkelijk te krijgen bent. Ga met zijn vrienden om en probeer hem een heel klein beetje jaloers te maken. Laat zien wie je echt bent en niet net als Teddy je vriendin na doen. Blijf jezelf en misschien vind je vriendin hem helemaal niet leuk. By the way er zijn meer leuke jongens die rondlopen x.

    1 decennium geleden
  • Auset

    Ligt er aan hoe erg die dingen zijn. Als het gewoon heel erg is dan is hij het ECHT niet waard. Je bent nog jong, het gaat vast niet lukken en je komt ECHT wel over hem heen. Gewoon veel naar knappe jongens kijken enzo. En als je vriendin een goede vriendin is steunt zij je ook en begint ze NOOIT iets met hem! <333 sterkte!

    1 decennium geleden
  • Boulahrouz

    vergeten is de beste optie.
    hij is je idd niet waard! <3
    daddy always said if boys don't like you they are gay!

    1 decennium geleden
  • Rizzle

    misschien moet je hem vergeten?
    dat is denk ik wel moeilijk, maar als hij dingen bij je geflikt heeft die niet leuk zijn, is hij het idd niet waard (;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen