Foto bij 30 maart -  de vertrek

Klik op Abo knopje hierboven je krijgt een Chococookie :D

Iris staat in haar kamer. Ze vertrekt bijna. Ze zucht. Ze kijkt door het raam naar de buurt, wat zal ze het missen. Vooral het ijssalon. Daar ging ze elke lente en zomer op vrijdag na de dansles samen met haar vriendinnen en soms met Daan en Hendrie daar naar toe een ijsje eten. In Venlo zijn natuurlijk ook veel ijssalon`s, Daar kan ze samen met Julia en Sam naar toe. Maar toch zal ze het wel missen.'Iris!',roept Iris`s moeder. Iris loopt de trap af en loopt naar de voordeur. Sven rent Iris voorbij en springt de auto in. Iris kijkt naar haar moeder hoe ze haar oude huis opslotzet. Opeens hoort Iris in de verte:'Hey Iris! Hey Ir! Hey iribiri! Iris!',door elkaar geroepen. Het zijn Heleen,Alice,Hannie,Judith,Daan en Hendrie. Iris geeft ze een dikke en misschien de laatste groeps knuffel.'Ik ga je echt missen Ir!',zegt Daan. Iris geeft hem een highfive.'Ik jou ook Iris',zegt Hendrie. Iris knikt en geeft hem ook een highfive.'Wil je me ook nog uitleggen hoe je die bal ontwijkt bij gym',vraagt hij.'geen tijd Hen,ik stuur je wel via email',zegt Iris. Hendrie knikt. Opeens geeft Hannie en Alice Iris een dikke knuffel.'We gaan je missen meis!',zeggen ze tegulijk.'ik jullie ook',zegt Iris en begint een beetje te lachen, Alice en Hannie zijn tweeling en het is altijd wel grappig als ze iets hetzelfde tegelijkertijd zeggen.'Ik ga je missen Iris'.zegt Judith. Judith geeft me een dikke knuffel. Een oorbel van Judith duwt tegen Iris`s wang aan. Iris loopt naar Heleen en kijkt haar aan. Heleen heeft tranen in haar ogen.'Ik ga je zo erg missen!!!',zegt Heleen en begint te huillen.'Ik jou ook Heleen', zegt Iris die zelf ook wel een traantje in de ogen krijgt.'We kunnen altijd zo vaak chatten op MSN wanneer we maar willen, en ik probeer zo vaak mogelijk aftespreken',zegt Iris. Heleen knikt. Iris laat haar los. 'Iris kom je? we gaan!', roept Iris`s moeder. En Iris stapt de auto in. Sven zat nog met een vriend van hem te praten over een spelletje op hun 3DS.'Sven Haalens! kom nu de auto in, of anders ga je maar hier ergens op straat wonen!',zegt Iris`s moeder. Sven zegt nog tegen Erwin (die jongen dus):'Maar onthou, als je nog een Victini hebt gevangen wil ik die hebben!'. Erwin knikt. Sven rent de auto in. en begint beteen te spelen op zijn ds. Iris zit de heletijd te kijken naar haar vrienden. Opeens start de auto. Iris zwaait met kleine traantjes in haar ogen.Het groepje zwaait terug. Iris blijft steeds achter zich kijken. Heleen en de rest is steeds meer verder weg. Totdat ze nietmeer te zien zijn. Opweg naar Venlo.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen