'Jullie kunnen jullie vriendschap na schooltijd bij mij verder verbeteren, ik heb niet genoeg tijd om twee aparte gesprekken te doen.Dus jullie zullen samen moeten komen.Na schooltijd'

Junya pov.:

Ik kijk Nagato-sensei verbaasd aan, maar glimlach dan toch. 'Nou ja, als hij het ook goed vind is mij het best, anders kom ik een andere keer.' Opper ik. Vragend kijk ik naar Hidan die nonchalant zijn schouders op haalt en dat hij straks wel bij hem langs komt. Grijnzend schudt Nagato-sensei zijn hoofd en kijkt op de klok die op de school hangt. 'Kom, pauze is bijna voorbij.' Zegt hij terwijl hij vriendelijk een arm om me heen slaat. 'Naga-..Sensei?' 'Ja Jun-..Leerling?' Grapt hij en woelt door mijn haar. 'Nouhoou..Mag ik wat vragen?' 'Tuurlijk, daar zijn leraren voor.' 'Nou uhm..Als er wat gebeurt thuis, mag ik dan naar u toe komen?' Vraag ik terwijl ik omlaag kijk en met mijn voeten schuifel. Ik hoor hem lachen en kijk verbaasd op. 'Tuurlijk, je kunt altijd langs komen.' Ik glimlach en bedank hem. De bel schreit zich weer over het schoolplein heen en rumoer ontstaat in de aula. Ik zeg gedag tegen Nagato-sensei en loop met mijn klas door naar de gymzaal.

Reageer (1)

  • animevampire

    ik ga nu echt godverdomme mijn computer slopen!

    mails aan het chekken hoofdstuk aan het lezen... valt opeens de computer uit ><

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen