---Justine---

Toen Harry weg was liep ik samen met Emma het school binnen. 'Wat heb je gedaan aan je wang?''Euh...euh...i...ik ben...euh...gevallen! Ja, gevallen!!' 'Gevallen? Tuurlijk, wat jij wil.' We liepen naar de gebouwen en kwamen onze vriendengroep tegen. 'Wat heb jij gedaan aan je wang?' vroeg Marie. 'Ze is gevallen.' lachte Emma. Iedereen keek nu mijn kant op en staarde naar mijn wang. Ik werd verlost van de bel en ik liep snel met Emma naar het lokaal.

Het was eindelijk 16u, ik liep zo snel als ik kon naar de uitgang en zag de auto van Harry al staan. Ik kroop in de auto en gaf Harry een kusje. Hij reed weg en vroeg hoe mijn dag was geweest. 'Moeilijk' was mijn antwoord. 'Waarom?' 'Iedereen gaapte me weer aan maar deze keer keken ze allemaal naar mijn wang. En iedereen probeerde te weten te komen wat er dus echt gebeurd was.' 'Heb je ze een leugen vertelt misschien?' 'Ja, ik heb gezegd dat ik gevallen ben.' Harry liet een klein lachje horen. 'Ja, wat moest ik anders zeggen? Dat 2 meisjes we wilden vermoorden?!' 'Je hebt gelijk schat.' Zei hij terwijl hij me een kusje gaf en uit de auto stapte. Ik volgde zijn voorbeeld en sloeg toen de deur dicht. Ik liep snel achter Harry aan en nam toen zijn hand vast. We liepen samen naar boven, toen we boven waren omhelsde ik de jongens allemaal één voor één. 'Ik moet nog even bellen, dus ik ben zo terug.' zei Harry. Ik knikte en hij liep de slaapkamer in. Ik ging zitten aan de tafel en begon aan mijn huiswerk. Veel huiswerk had ik nog niet, het was immers nog maar de 2e dag. Na 15 minuten was ik klaar. 'Kom je mee.' vroeg Harry terwijl hij me van mijn stoel trok. Hij trok me mee naar de auto en duwde me toen zachtjes in de autostoel. De auto startte en na een minuut of 2 stopte hij weer. Hij stopte bij wel een heel bekend huis. 'Waarom stoppen we bij het huis van mijn vriendin Eve?' 'Omdat ze op jou gaat 'passen'.' 'Waarom? Ik ben toch geen baby meer.'Weet ik, maar ik wil dat je veilig bent terwijl wij in Engeland zijn. Ik wil niet dat je iets overkomt, ik hou te veel van je om te verliezen.' 'Awwwwwh kom hier, ik hou van je Harry, voor altijd.' 'Ik hou ook van jou.' fluisterde hij in mijn oor. Hij verbond zijn lippen met de mijne en plaatste zijn handen op mijn middel. Ik liet mijn handen langs zijn hemd naar boven glijden tot ze rond zijn nek lagen. Na een lange minuut speeksel te hebben uitgewisseld haalde hij zijn lippen van de mijne. Ik keek hem met een verliefde blik aan en hij keek net hetzelfde. Hij plaatste zijn lippen kort in mijn nek en nog eens op mijn lippen. 'Kom.' zei hij. Ik drukte op de bel en hoorde in de verte in geluidje. De deur ging open en daar stond Eve. 'Hallo.' zei ik terwijl ik haar in een knuffel trok. 'Hoi, lang geleden dat ik je nog gezien heb.' 'Vind ik ook.' Ik liet haar los en Harry gaf haar ook een knuffel. 'Kom binnen, ik ga mijn koffer halen.' 'Hoe weet je dat je mee moet?' 'Harry belde me een halfuur geleden.' 'Oooh dus dat was dus die geheime persoon die je belde.' zei ik terwijl ik me naar Harry wende. Hij glimlachte en drukte zijn lippen tegen de mijne.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen