Foto bij captivating eyes

^^dit is de eerste keer dat ik zo iets doe ^_^
als het niet goed is zeg het =)
reacties zijn welkom liefst de negatieve punten van het proloog =D
alvast bedankt om de moeite te nemen voor te lezen

Toen ik jou voor de eerste keer zag staan,
Was alles rondom me verdwenen ik kon nergens anders meer naar kijken .
Alles rond om me was verdwenen, Aleen jij en ik ,Ik en jij .
Waarom niet, was ik ontzichtbaar bestond ik wel voor je ?
Maar op een keer Toen gebeurde het .
Je draaide je om , keek me met je hel blauwe ogen aan ik dacht dat ik in de hemel zat je bleef maar kijken draaide je niet weg van me .
Maar ons mooi moment werd ons mooi moment verstoort .
En je ging weg .
Dit was het gevoel waar ik naar zochte , een gevoel dat je nooit meer wou kwijtraken en nooit zou stoppen .
Zoals ik al zij een gevoel dat je in de hemel zit .


(H)

Reageer (3)

  • Phantasy

    Ik vind hem wel mooi. <3
    Maar net zoals Evelyn (Painless) zegt: je moet zo tekst blauw krijgen tekst [/ blue] maar dan zonder die spatie. (een tip)
    Ik heb eigenlijk niet echt minpunten. ;D

    1 decennium geleden
  • allready

    Heeel moooi! Echt ik heb het gevoel weleens meegemaakt, ik kreeg ik kriebels van mijn buik, echt z'n WHoeeeejoeee, kriebel.
    Je maakt het mee, en binnen secondes is het weer over!
    Ik vindt het mooi geschreven heel veel pluuusjeees! <3333

    1 decennium geleden
  • MaagGezweer

    dat gevoel ken ik eigenlijk wel ja^^
    soms wel is meegemaakt x']...
    maar hij is mooi en eigenlijk heb ik geen negatieve dingen te zeggen ik kan alleen een tip geven die je misschien al kent...
    wanneer je blauw wilt schrijven of in rood...dan moet je dit der neer zetten ...maar terwijl je dan ernaast gaat beginnen met typen moet je er midden in...tussen de twee ]hiero[ haakjes schrijven;P!!
    tis maar een tip en waarschijnlijk weet je zoiets al...maar verder is hij echt heel erg mooi..(H)..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen