Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 72

reacties?

De bel ging en je spurtte naar beneden toe. Het gevechtje was een beetje uit de hand gelopen waardoor iedereen onder hing met verf. Je deed de deur open en zag daar de jongens van tokio hotel staan. Georg: wat is er met jou gebeurd? jij: ik heb mijn kamer geverfd samen met vrienden, kom binnen. Bill: in de kleuren rood en zwart! jij: hmm, hoe zou je dat toch weten? En je stak een rode lok achter jou oor. Jullie stapten naar jou kamer toe omdat de jongens jou kamer wilden zien. jij: hmm, nu heb ik zwart met rood haar. Je zag Tom lachen. jij: wil jij ook rood met zwart haar? Tom: liever niet. jij: jammer. Jullie stapten jou kamer in en je zag de rest lui op de grond zitten. Toen Annelies Bill zag, begon ze lichtjes te blozen. Je grinnikte eens. Al een geluk waren er 2 badkamers, dus besloten Sam en Jeffrey om als eersten te gaan. Jij en Jens gaven aan hun een paar propere kleding en daarna verdwenen ze de kamer uit. Je keek van Bill naar Annelies en grinnikte even. Ze zaten beiden verlegen naast elkaar wat er wel schattig uit zag. Opeens sleurde Andrew je jou kamer uit. jij: huh? Andrew: geen zorgen Tom, je krijgt haar meteen weer terug. Tom: ehm oké dan? En hij keek jullie nog even raar aan. jij: wat is er Andrew? Andrew: Megan stuurt. Je keek Andrew met grote ogen aan. Had ze dan de nummer van dat mens? Andrew: Demi? Het is niet wat het lijkt. Ik weet zelfs niet hoe ze aan mijn nummer is gekomen! Je keek Andrew diep in zijn ogen aan en zuchtte. jij: ik geloof je. Andrew zuchtte opgelucht. Andrew: maar wat nu? jij: negeren? Andrew: dat doe ik al een halve dag en kijk maar. Hij liet je zijn gsm zien waar je echt enorm veel berichten en gemiste oproepen in zag staan. jij: dat mens gaat er echt nog aan.

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaaaaaaaaaaaaaaaaaan jij ik weet u wonen XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen