Foto bij 4. Britt

Me gusta reacties (: x

Na nog wat gekletst te hebben besluiten Emily en ik te gaan slapen. Emily ligt na 5 minuten al te snurken, maar bij mij wil de slaap niet echt komen. Ik denk terug aan vandaag. Na een week met alleen Emily om me heen is het best wel fijn om weer een keer met een jongen te praten. Ik zie Zayn's gezicht voor me. Het tovert een glimlach op mijn gezicht.
Ik denk nog een tijdje na over van alles en nog wat. Als mijn oogleden na een half uur nog steeds niet zwaar beginnen te worden, besluit ik even naar de wc te gaan. Eigenlijk wil ik liever niet alleen. 'Em!' fluister ik. Ik schud aan haar schouder. 'Em, wordt wakker!' Ze kreunt even, draait zich om en slaapt weer verder. Laat maar, denk ik. Ik trek mijn slippers aan, trek snel een trui over mijn hoofd en rits de tent open. Het is fris, maar niet koud. De lucht is erg helder, alle sterren zijn te zien. Ik besef dat ik eigenlijk niet weer waar de wc's zijn. Ik loop richting de receptie. In het gebouw naast de receptie is zo te horen een feest. Buiten staan allemaal jongens te roken. Als ik langs loop, roepen ze naar me. 'He, jij! Kom hier!' Een ander roept; 'Hee lekkerding, zin in een drankje?' Het zijn Nederlanders, volgens mij zijn ze dronken. Ik voel me een beetje ongemakkelijk en loop snel door. Een van de jongens loopt een stuk naar me toe. Ik ren bijna. Gelukkig zie ik een bordje waar WC opstaat. Ik loop naar binnen en ga voor de spiegel staan. Ik kijk naar mijn gezicht. Mijn neus is knalrood verbrand. Auw. Ik hoor de deur open gaan. Ik draai me om en zie dat een van de jongens achter me aan is gekomen. 'Hee.' zegt hij. Hij kijkt glazig uit zijn ogen en komt struikelend op me af lopen. Ik deins achteruit, totdat ik tegen de muur aan sta. Hij zet zijn hand naast mijn hoofd, zodat ik niet weg kan. Hij mompelt iets onverstaanbaar. Hij komt steeds dichterbij, ik probeer te ontsnappen, maar hij houdt me tegen. 'HELP!' roep ik. Hij slaat me tegen mijn wang. Op het moment dat zijn lippen bijna de mijne raken, gaat de deur open. 'Zayn!' roep ik. 'Zayn, help me!' Ik voel de jongen van me weg getrokken worden. Zayn pakt mijn arm en trekt me mee. 'Wat deed die gast? Ik hoorde je schreeuwen!' vraagt hij bezorgd als we buiten zijn. 'En wat doe je trouwens hier alleen op dit tijdstip?' 'Ik moest naar de wc. Die jongen volgde me.' antwoord ik, nog steeds geschrokken. 'Heeft hij je iets aangedaan?' Zayn kijkt me aan. 'N..Nee. Je was op tijd. Dankje.' stamel ik. 'Rustig maar, ik breng je naar je tent.' zegt Zayn geruststellend. Hij slaat zijn arm op mijn schouders. We lopen naar mijn tent. 'Slaap lekker.' zegt hij zacht. 'Dankje, jij ook.' Ik rits de tent open en ga in mijn slaapzak liggen. Emily slaapt nog steeds. Binnen 10 minuten val ik in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen