39
Oja, geen spellingscheck, I'm Sorry.
Nieuwe liedje van JB is Boyfriend ff voor de mensen die het niet weten.
Oja, ik ben geen fan of hater. Ik ben gewoon neutraal, dus niet schelden.
Ik vind dat iedereen gewoon fan moet zijn van degene die zij/hij leuk vindt. PUNT. AMEN.
Mijn zusje is dus wel belieber en ik hoor Boyfriend dus 24/7.
Nieuwe liedje van JB is Boyfriend ff voor de mensen die het niet weten.
Oja, ik ben geen fan of hater. Ik ben gewoon neutraal, dus niet schelden.
Ik vind dat iedereen gewoon fan moet zijn van degene die zij/hij leuk vindt. PUNT. AMEN.
Mijn zusje is dus wel belieber en ik hoor Boyfriend dus 24/7.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
1. Nou zoals veel mensen schrijfstijl en beschrijvingen, zelf vind ik de verhaallijn ook heel mooi, en zeker omdat je weet dat er geen later is voor Lily dat maakt het hele verhaal gewoon echt veel mooier dan de andere verhalen.
1 decennium geleden2.Een einde die goed afloopt , nee grappies is perfect
Awhh... D'r eerste date met Niall Horan nog wel, wil ik ook wel
Oh ja vraagjuuhh aan jou : D
1 decennium geledenMooie beschrijving van hoe je het vind hier op Q (:
JE KAN NIKS VERBETER, HET IS PERFECT
1 decennium geledenomg dit is mijn favoriete verhaal want!
1: ik hou echt heel erg veel van je schrijfstijl, ik vind het erg prettig dat je het schuingedrukt zet, wat er gezegd word.
2: Gewoon dat hele verhaallijn is geweldig en origineel (VIND IK)
3: I just love it
Wist je dat het mijn favoriete verhaal is? het was eigenlijk een ander maar die is opeens heel erg verslechterd.... en dit is gewoon SDFLKJSDLKJFLKDSFJSD GOED
Awwwwww!!!!!!!! Zoooooooooooooo fucking romantisch!!!!!!
1 decennium geleden1) Ik vind het leuk dat Lily en Niall verliefd zijn op elkaar
2) Ik zou zeggen; niets veranderen, het is goed genoeg zo!
En ik heb geen vraagjes voor je, sorry girl!
Maar wacht, 1 heb ik er!
Wil je alsje alsje alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeft verder gaan?
Of zo van lily gaat NET NIET dood....
1 decennium geleden1. SUPER!!! <3
2. NIKS VERANDEREN... IK HERHAAL NIKS VERANDEREN.... NOG EEN KEER NIKS VERANDEREN.... DE ALLERLAATSTE KEER NIKS VERANDEREN!
Vraag;
Hoe kom je in hemelsnaam bij zo'n geweldig verhaal als dit?! TIS GEWOON SUPER!!