Hoofdstuk 1
'Heeeeei!' roept Lola. 'Heeeeii, Lo!' roept Rick terug. 'Fijn je weer te zien. Hoe was je vakantie?' vraagt Lola. 'Ja, leuk.' zegt Rick. 'Maar wel saai zonder jou hoor!' 'Hahaha, ja, hea. Waarom moeten we toch altijd zo lang weg...' zegt Lola. 'Geen idee...' antwoord Rick. 'Dag, Lola' groet de moeder van Rick. 'Dag mevrouw.' zegt Lola. 'Kom Lo, gaan we naar m'n kamer!' roept Rick die al halverwege de trap staat. 'Ik kom al!' roept Lola terug. Samen rennen ze naar de kamer van Rick. De beste vrienden zoeken hun vaste plek op en beginnen met kletsen. 'En... hoe was je vakantie?' vraagt Rick. 'H-mmm, wel leuk.' antwoord Lola. 'Nouja, best wel saai, maar ik heb wel veel nieuwe dingen gezien. En ohjaa!' Lola loopt naar haar tas die ze had mee had genomen en pakt er een pakje uit. 'Kijk, dit heb ik voor jou meegenomen.' zegt Lola. En ze geeft het pakje aan Rick. 'Waauw, gaaaaf!' roept Rick. 'Dankje, das echt lief.' Met een klein beeldje in z'n hand zegt Rick: 'Ik heb ook wat voor jou.' Rick geeft Lola zijn cadeautje. 'Oh, mooooi!' gilt Lola. 'Echt lief van je, ik doe hem meteen om!' Lola pakt het armbandje uit het doosje en doet het om haar pols. 'Hij staat echt mooi, vind je niet?' Lola loopt naar Rick toe en geeft hem een knuffel.
'Lola!' roept de moeder van Rick. 'Je ouders zijn er.' 'Okee, we komen eraan.' roept Lola naar beneden.
'Hoi, pap. Hoi, mam.' zegt Lola. 'Kom je mee? We gaan uiteten. En we wouden Rick en zijn ouders graag mee vragen.' zegt de vader van Lola. 'Ja, leuk!' roept Rick. Met z'n allen lopen ze naar de auto's en gaan uiteten.
'Mmmmm, wat een lekker eten hier zeg!' zegt Rick. 'Ja, echt heerlijk.' zegt Lola enthousiast. De ouders van Lola en Rick vertellen uitgebreid hun verhalen over de vakanties aan elkaar. Rick en Lola gaan spelen met het zusje van Lola, Sanne. En zo gaat het avondje uiteten zo voorbij.
Reageer (2)
hahahaha,, uhhmm dankjee... ;p
1 decennium geledenUdoo udoo udoo van mij krijg jij een......
1 decennium geledenKudooooo
mrr Leukk hoofdstukje hoor schatjee!
xxx