Foto bij Chocolate Coffee [Letter]

Brief aan een koffiezaak. [Officieel stond er eerst gewoon de naam van de zaak, maar ik wil geen reclame maken waar ik niet voor betaald krijg.]

Geachte koffiezaak op de hoek van de straat in het centrum bij school,

graag zou ik jullie verzoeken de chocolade koffie uit jullie assortiment te schrappen.
Begrijp me niet verkeerd; jullie koffie is niet vies. Integendeel, het is zelfs zeer ernstig heel erg geweldig fantastisch overheerlijk! Nog nooit heb ik zo'n heerlijk sensatie van chocoladeeieren en koffie en melk ervaren, nog nooit heb ik zo'n lekkere, verslavende warme zoete drank gehad als die koffie. Maar eigenlijk is dat juist het probleem; Het is verslavend. Altijd als ik uit school kom en chagrijnig ben -wat nogal eens voorkomt omdat school echt een hel is, geloof me- is het eerste wat ik doe naar jullie zaak toegaan, chocolade koffie kopen, en achterin de winkel op die prachtige groene bank, iets verscholen in de schaduw van de hoek, gaan zitten, en kijken naar de mensen die in en uit lopen, koffie drinken en muffins eten -die trouwens ook erg smaken-. Ik wordt er altijd vrolijk van. het kost me echter wel 2 euro, wat misschien niet zoveel lijkt, maar ik ga 5 dagen in de week naar school, dus dat is toch algauw zo'n 6/8/10 euro in de week. En voor iemand die mijn bankrekening heeft -ik hoop alleen ik dus...- is dat echt een hele investering. Bovendien is jullie koffie ook niet heel erg gezond, -ik begin al een lichte cafeïne verslaving te ontwikkelen- en kan ik de tijd dat ik ervan geniet beter besteden aan dingen als huiswerk. Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie, ook al is het maar voor dit jaar, de koffie uit jullie assortiment willen schrappen, of hem op z'n minst maar één keer in de week (op donderdag bijvoorbeeld, donderdag is de ergste dag) aan te bieden.

Vriendelijke Groet,

Lennon.

Reageer (1)

  • vivian07

    Heb je die echt verstuurd? xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen