Voorstuk
Het nieuwe schooljaar van hogwarts begon weer bijna, wanneer Perkamentus een verontrusende nou ja voor hem een goede boodschap via een zilverbolletje kreeg. Dit bolletje was om met het schoolhoofd van Feetopia in contact te komen als er iets vreemd was ofzo. Ze vertelde dat er in haar school verschillende feeën waren die geadopteerd waren rond de periode van de verdwijningen in de toverwereld. Perkamentus wist niet wat ze nu juist wilde zeggen want de meisjes die hij zocht waren wel tovenaars maar normaal gezien geen feeën. Het schoolhoofd vertelde dat er Bij 6 van die leerlingen een litteken was gevonden van een beet van een Pixie( een kleine fee die vooral in bossen of dicht bij water te vinden is.). Een pixie beet geeft degene die hij bijt feeën krachten. De rest van de leerlingen had ze nog niet kunnen controleren omdat ze geen toestemming had van de ouders maar denk toch dat het bij hen ook zo zal zijn. Bij Perkamentus ging er een lichtje branden want hij bedacht zich dat deze kinderen geen merk meer hadden bij de tovenaars maar wel bij de Feeën en daarom kon hij ze maar niet vinden. Hij dacht bij zich zelf Dan maak ik nog maar een snelle vakantie trip naar feetopia.
Reageer (1)
ik hoop dat harry's zusje daar is
1 decennium geleden