Voorstuk
Het was een warme zomerdag en iedere dreuzel was zich buiten wel aan het amuseren. Ook in de toverwereld was het vredig en genoten ze van hun dag. Er was één man in de toverwereld die druk bezig was in zijn kantoor in de zomer en dat was Albus Perkamentus. hij was bezig met de zaak die hem al jaren bezig hield, het vinden van de meisjes die jaren geleden rond de zelfde tijd verdwenen. Hij denkt aan één en de zelfe ontvoerder maar is daar niet zo zeker van.
Dit jaar was Perkamentus meer op de zaak gevestigd dan ooit te voren want hij had namelijk aan Harry Potter belooft om zijn zusje te vinden maar het was nu al augustus en hij was nog steeds geen stap verder dus overloopte hij wat hij al had.
"Bij tovenaars kunnen ze moeilijk zijn want ze stonden vele jaren op de voorpagina van de dailey prophet. iemand had het dan wel gemerkt dat ze er op leken ofzo dus dit is geen optie meer. Maar natuurlijk heb je nog de dooddoeners die niet naar Azkaban zijn gegaan, maar die kunnen ook niet want ik heb dat al vele keren gecontroleerd." Zei Perkamentus tegen zichzelf.
Perkamentus bekeek de foto's van de meisjes nog een keer en kreeg tranen in zijn ogen, Want hij wist als hij ze vond dat hij een paar meisjes moest teleurstellen en moest zeggen dat hun ouders niet meer leefden naar dat moment keek hij zeker niet uit.
Reageer (1)
verder ! hihi
1 decennium geleden