Fifty-Four
*Zoey Miller
'Jongens!' gilde een vrouw meteen toen we achter de schermen van de show verschenen.
ze sloeg een paar make-up artiesten van zich af en kwam met open armen op ons af gelopen, alsof ze van plan was om ons te omhelzen. 'Geweldig dat jullie er zijn! Deze show wordt zo geweldig!' 'Amelia, juist?' vroeg Zayn. Hij stapte vooruit en stak zijn hand uit. Amelia's gezicht betrok even en ik grinnikte zachtjes. Blijkbaar vond ze het niet zo leuk om niet herkend te worden. Het duurde een paar seconden voor ik doorhad dat iedereen naar mij keek. 'Lachte ik hardop? Oh, sorry.' Dat had ik wel vaker. Dat ik harder lachte dan ik dacht, of ik iets hardop zei terwijl ik het eigenlijk gewoon in gedachten had. Begrijp je wat ik bedoel? Vorig jaar had ik net een gesprek achter de rug met een super knappe jongen, en niet gewoon knap. Nee, ik heb het over het type dat-je-alleen-maar-in-de-boekjes-ziet-knap. Hoe dan ook: hij wou zich net om draaien toen hij tegen iemand anders opbotste en haastig sorry mompelde. Op dat moment dacht ik dus: 'Met zo'n kontje hoef je je helemaal niet te excuseren.' Drie keer raden? Juist: ik had het hardop gezegd.
Op een schaal van 1 tot tien, waarop 10 het meest beschaamd was, was ik toen een 20. Amelia bekeek me even schattend van top tot teen en deed toen met een witte glimlach en een uitgestoken hand een stap naar voor. 'Jij en de jongedame daar zijn zeker de nichtjes van Liam?' vroeg ze me een knikje naar Ariana. 'Nee hoor, we zijn figuranten. Ze hebben ons ingehuurd.' flapte ik eruit zonder na te denken. Geforceerd bleef Amelia naar me glimlachen. 'Charmant, ik kan niet wachten om je te interviewen.' mompelde ze, waarna ze zich omdraaide naar de rest. Ze draaide zo snel op haar torenhoge hakken, dat het bijna eng was dat ze bleef recht staan. Bijna even eng als haar gezicht, dat volgeklad was met professionele make-up, die echter niets van haar leeftijd afhaalde.
Ze was rond de 50, zou ik schatten. 'Goed, kinders! Volg mij maar! Ik geef jullie een korte rondleiding.'
Ben weer terug van Chiro-weekend!
Reageer (3)
Verder !!!!
1 decennium geledenhttp://www.quizlet.nl/chapters/734053/jonathan-richard-lophield/
Wil je die van mij ook lezen?
super snel verder(H)
1 decennium geledenHaha! Ik heb dat soms ook voor, dat ik harder lach dan ik denk!
1 decennium geledenWas het leuk op Chiro- weekend?
Snel verder!