Foto bij 34 || Louis

De dokter kwam na een paar schreeuwen verder aangesneld. “Frauke kneep! Frauke kneep!” Riep ik opgewonden. “Calm down sir, ik ga even haar toestand nakijken.” Zei hij op een serieuze toon en verdween de kamer in. Ik volgde hem naar binnen en hield alles nauwkeurig bij wat hij deed.
“En?” Vroeg ik nu ongeduldig. De dokter keek mij teleurgesteld aan en zei: “Het was gewoon een zenuw. Ik zou er niet echt op hopen -” Ik kon het niet aanhoren wat hij wou zeggen en liep zo snel mogelijk naar de uitgang.
Hoe kon hij, hoe kon hij zoiets verschrikkelijks zeggen? Ik voelde een arm rond mij heen en keek recht in de fantastisch mooie ogen van Marie. “Let’s go, je kan wel iets te drinken gebruiken.” Zei ze en ze nam me mee naar een klein cafétje ergens in een zijstraatje zodat ze mij niet zouden herkennen.
Ik bestelde een echt Belgisch pintje en Marie vroeg een cola. We dronken in stilte ons drinken op, ik moest nog steeds denken aan wat de dokter zei. Ondertussen had ik al een vijftal pintjes op en voelde ik me een beetje licht worden in mijn hoofd.
“Ik denk dat wij beter gaan.” Zei Marie en ze trok mij van de barkruk af mee naar buiten. “Jij gaat nu naar bed in jouw hotel, even slapen en als je uitgerust bent ga je terug naar Frauke. We geven de moed niet op.” Probeerde ze me een beetje te troosten.
“I like you.” Was het enige wat ik terug kon zeggen, endan nog wel met een dubbele tong. Ik boog mij iets meer naar haar toe en tuitte mijn lippen, onze gezichten waren nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd.


CLIFFHANGER, wat gaat er gebeuren? (: dat is de vraag van vandaag ;d
zouden jullie deze stories even willen lezen, hij is van een vriendin van mij en je zou er ons een grooooooooot plezier mee doen (:

http://www.quizlet.nl/stories/78232/i-still-love-you-austin-mahone-one-direction/
http://www.quizlet.nl/stories/73378/is-that-really-you-zayn-malik/

Reageer (3)

  • DaphneC

    Hahahahhahahahahahahahahahaha OOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D

    1 decennium geleden
  • miekemaaiii

    Haha ;D ikke kussen met louis? ;D oeeeh ;D geef mij maar zayn ;D <3<3 en dankje om mijn stories te promoten! <3

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    ooooooeeeeehhhh
    snel verder, heel snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen