Foto bij 33 || Louis

“Can I come in?” Vroeg ik haar toen het mij gelukt was om haar eindelijk een beetje te kalmeren. “Of course, by the way my name is Marie.” Zei het meisje nu al wat rustiger, Marie was dus haar naam. Leuke naam vond ik persoonlijk, en haar look mag er ook wel wezen. Ik betrapte me erop dat ik aan het staren was. Marie kleurde lichtrood en glimlachte verlegen naar mij. Ik gaf haar een beetje onhandig een knuffel om vervolgens naar Frauke toe te lopen.
“Hi sweetheart.” Zei ik en gaf haar een kus, daarna ging ik zitten op een stoel die naast haar bed stond en pakte haar hand vast. Het regelmatige gepiep van de monitor gaf mij toch een beetje geruststelling dat haar hart nog klopte.
“Are you together with Frauke?” Vroeg Marie een beetje verbaasd toen ze naar mijn hand keek die op Frauke haar hand lag. “Not official yet. But I’ll ask her when she is awake. I love her so freaking much. It’s just unbelievable.” Antwoorde ik met een kleine glimlach. Marie maakte een geluidje wat op ‘awh’ of zoiets moest lijken. Ik wende mijn blik terug af naar Frauke.
Ik voelde Frauke haar vingers voor een moment strakker worden rond mijn hand. Ze kneep mij. Ik sprong op en rende naar de gang.
“Dokter! Dokter!” Riep ik gelijk een gek die uit het gekkenhuis was ontsnapt.



als eerst wil ik even zegge, omygod ik heb echt freaking veel abbo's dat had ik nooit durven dromen (:
en als tweede, reacties en kudo's geven met zien om verder te schrijven *hinthint* (:

Reageer (2)

  • MrsReesh

    dees is echt wijs! :D

    1 decennium geleden
  • miekemaaiii

    ;D hip hoi! mijn look mag er wezen ;D <3 super gedaan lieverd! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen