3.6
Rustig deed ik mijn jas en schoenen weer aan en liep Liam achter na. Hij liep naast me en keek rustig over het erf, zoekend naar de jongens. " Ze gaan er ook altijd vandoor. " Mompelde hij, waardoor ik even moest lachen. Hij gaf mij een por in mijn zij, waardoor ik nog harder begon te lachen. " Liam hou op. " Zei ik toen hij maar niet op hield met poken. Hij schudde grinnikend zijn hoofd en liep richting de stallen, waar luidde stemmen vandaan kwamen. " Ik weet niet wat hun aan doen zijn. " Mompelde Liam en begon naar de stallen te rennen. Geschreeuw klonk nu uit de stallen en ik begon Liam achterna te rennen. Hijgend kwam ik aan bij de stallen en tot mijn verbazing zag ik Mallory huilend in en hoekje van de stallen zitten, met Louis om haar heen, waarschijnlijk troostte hij haar. Glimlachend keek ik toe, maar werd uit mijn gedachten gehaald door Liam die begon te schreeuwen. " HOU OP ! " Ik keek naar waar het geluid vandaan kwam en zag Liam tussen Zayn en Ty instaan. Ze waren aan het vechten geweest, de reden ? Geen idee. Ik liep naar Niall toe en zag schrik in zijn ogen. Ik begon over zijn rug te wrijven, terwijl zich gelijk in mijn armen wierp. " Ssst. " Ik troostte hem en liet hem los toen hij een beetje gekalmeerd was. Harry stond met nog steeds met grote ogen naar Liam te kijken die Ty naar zijn 'zolder' stuurde. Verbaasd keek ik naar de opening van de stal en zag dat opa daar stond. Verschrikt keek ik hem aan en slikte een keer. " Dit komt niet goed. " Mompelde ik zachtjes, voor mezelf, maar Niall had het gehoord en sloeg een arm om mijn schouder heen voor steun. Ik gaf hem een kleine glimlach en keek gelijk weer naar opa. Hij schraapte zijn keel waardoor iedereen naar hem ging kijken. " Wat is hier aan de hand !? " Zei hij met grote woedde in zijn stem. Ik zag Liam gewoon nog rustig blijven, die naar opa toe liep. " Geen idee, maar ik en Amy kwamen de stallen in en Ty en Zayn waren aan het vechten. " Dat laatste mompelde hij heel zachtjes. Ik zag opa's hoofd gloeiend rood worden. Ik schudde mijn hoofd en maakte me alvast klaar, omdat hij waarschijnlijk uit frustratie zou gaan schreeuwen. Ik hoorde Mallory nog steeds snikken en Louis had haar opgetild en fluisterde naar haar, maar het hielp niet ze bleef maar snikken. Hulpeloos keek Louis me aan, maar ik negeerde hem..
--
Sorry kort hoofdstukje, ik kom net thuis van stage.. Bleh..
Reacties ?
Reageer (5)
Kei mooi geschreven!!!
1 decennium geledenSnel verder
Dat moeten ze niet doen stommen jongens ook altijd met vechten
1 decennium geledenVerder
sneel veerder
1 decennium geledensuper mooi geschreven
Awhh, snel verder<3
1 decennium geledenSuper!
1 decennium geledenSnel verder <33