Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 71

reacties?

Toen de spullen eindelijk jou kamer uit waren of afgedekt waren, belden de 2 andere aan. Andrew: jullie hebben het zwaarste werk gemist. Je sloeg Andrew waarna hij je oppakte. Andrew: Jens! Jens: ja? Andrew: doe de verf is open. Jens: oké, welke kleur. jij: nee Jens, niet doen! Jens kwam al lachend op jullie af en smeerde met een kwast wat rode verf over je gezicht. Andrew: dankje Jens. Jens: graag gedaan. Jeffrey: Demi, je hebt iets op je wang. jij: allee daar was ik nog niet achter gekomen. Jeffrey: daarom zeg ik het ook even. Annelies: ik moet zeggen rood staat je wel. Andrew: inderdaad, dus wat dacht je van nog meer rood! Hij pakte de kwast van Jens af en smeerde nu de verf over je andere wang. jij: wacht maar. Andrew: ik wacht. Je rolde met je ogen en daarna begonnen jullie te verven. Je fluisterde in Sam’s oor iets waardoor ze begon te grinniken en Andrew keek jullie achterdochtig aan. jij: wat is er Andrew? Bang? Andrew: nooit. Je lachte eens en je zag Andrew verder verven. Je deed teken naar Sam en die ging bij Andrew staan. Sam: Boe! Andrew draaide zich verschrikt om, Sam stapte snel opzij en Andrew kreeg een gedeelte van de rode verf over zich heen. jij: haha high five! En je gaf Sam een high five en daarna een knuffel. jij: amai Andrew, rood staat je mooi hoor! De rest begon te lachen en Andrew stak zijn tong uit. Hij liep op je af en gaf je een knuffel waardoor je nu ook helemaal onder hing. Jeffrey gooide ineens wat zwarte verf over jullie heen en jullie keken hem verbaast aan. Jeffrey: tadaa! Kunstwerk is af!

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaan is echt super
    enik zie u morgen nog is (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen