---Harry---

Het was 06u30 en ik lag al een kwartier wakker. Ik was wakker geworden door een of ander geluid en kon niet meer in slaap raken. Ik besloot maar om op te staan. Ik zou toch Justine moeten brengen naar school dus moest ik sowieso vroeger op. Ik zou dan wel weer in mijn bed kruipen, want morgen was het weer volop werken. Ik kroop uit mijn bed en zette de wekker van Justine af, ik zou haar wel wakker maken. Ik liep naar de badkamer en deed mijn kleren aan. Ik legde mijn haren goed en liep toen naar de keuken. Ik nam alle dingen die Justine nodig had om te eten, dan moest zijn niets meer doen. Toen ik alles had keek ik op de klok en zag dat het 07u was. Normaal zou haar wekker nu ongeveer afgaan. Ik ging naar de kamer en ging naast haar op het bed zitten. Ik ging met mijn hand naar haar wang zonder wonde, en wreef er zachtjes over met de toppen van mijn vingers. Ik drukte een kusje op haar lippen. 'Opstaan liefje.' fluisterde ik in haar oor. Voorzichtig opende ze haar ogen en keek me slaperig maar lief aan. Een kleine glimlach sierde haar mond. 'Hoe laat is het?' vroeg ze. Ik keek op mijn horloge. '07u05.'fluisterde ik. 'Huh, wat? Mijn wekker is niet af gegaan. Ik moest al een kwartier wakker zijn!' zei ze terwijl ze uit het bed sprong. Dit ging natuurlijk niet goed want ze was nog half slaapdronken en viel om. Ik kon haar nog net optijd vastnemen. Ik trok haar tegen me aan zodat ze niet weer zou vallen. 'Alles oke?' 'Ja, sorry.''Het is niet erg hoor.' zei ik terwijl ik haar een kusje gaf. Na een paar seconden zo gestaan te hebben draaide ik me om en trok Justine mee naar de living. 'Ik ga me omkleden.' zei ze. Ik knikte en ging zitten in de zetel. Na een minuut of 20 kwam ze terug. Ik stond op en trok haar terug mee naar de badkamer. 'Wat doe je?' 'Je wang, die moet nog ontsmet worden.' Ze liet een kleine kreun horen waardoor een kleine lach mijn mond verliet. Ik nam de ontsmetting uit het kastje en deed het op een watje om het daarna op haar wang te deppen. Toen ik klaar was zei ik dat ze de ontsmetting moest meedoen naar school om het over de middag nog eens aan te doen, zo kon het sneller genezen. We liepen samen naar de eetplaats. Toen Justine klaar was met eten zette ze alles weg en deed haar jas en schoenen aan. Daarna nam ze haar boekentas en zei dat ze ging vertrekken. Ik stond op en nam de autosleutels. Ze keek me raar aan en vroeg wat ik ging doen.'Ik ga je naar school brengen met de auto.''Waarom?''Je denkt toch niet dat ik je nog alleen laat gaan zeker?!' Zei ik terwijl ik naar haar toeliep en mijn armen om haar heen sloeg. Ik bracht langzaam mijn lippen naar de hare, tot ze elkaar raakten. Het voelde goed, heel goed. Toen ze de kus stopte kon er niets anders dan een glimlach mijn mond sieren. Ik gaf haar nog een kleine kus en nam toen haar hand. Ik liep naar de deur, liep de trappen naar benenden en opende toen de laatste deur. Ik liep naar de auto en deed de deur open voor Justine. Ze ging zitten en ik deed de deur dicht. Ik liep naar mijn kant en ging aan het stuur zitten. Ik stopte de sleutel in het contact en startte de auto. Na een paar minuten rijden waren we al bij haar school aangekomen. Een vriendin van Justine stond op haar te wachten. Ik stelde me kort voor en zij haar ook. Haar naam was Emma, ik kon haar ook wel eens vragen om op Justine te 'passen'. 'Ik kom je om 16u ophalen.''Oke bedankt.' zei ze terwijl ze me nog een kusje gaf. Ik zwaaide nog een keer en liep toen terug naar de auto. Toen ik thuis kwam deed ik meteen mijn kleren af en kroop terug in mijn bed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen