056 Charlie McFly
geen foto dit keer . Maar ik zit op de schoolcomputers .
Toch wilde ik even een hoofdstukje activeren, maar nu gaat JudithHoranmij trakteren op starbucks dus doeeeii
Toch wilde ik even een hoofdstukje activeren, maar nu gaat JudithHoranmij trakteren op starbucks dus doeeeii
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
kei erg !!!
1 decennium geledensnel verder !!
NOOOOO is dit een grap ):
1 decennium geledenwist je trouwens dat 'what you do to me' in dat liedje van olly voorkomt hahaaaa looool
1 decennium geledensrry toen ik je titel las begon dat zinnetje ineens in m'n hoofd zich af te spelen haha (Y)
uuurrggggg...serieus....ik dacht echt dat m'n reactie heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeuuuuuuuuuuuul langer zou zijn maarja...
1 decennium geledenveel plezier met m'n reactie lezen hahahaaaaa
xxx
nouhooou jij Rowie gemeen hoor...waarom mag ik niet mee raden...hhaha grapje...ik flipte hem zowat toen ik dat zag staan...okeay geintje maar toch haha
1 decennium geledennu heb ik toch nog iets nuttigs gedaan tijdens dit uur....namelijk jezelf (en jou als je m'n reactie leuk vindt) blij gemaakt ennnn hoe was de starbuckskoffie?? okeaay dat hoef ik eigenlijk niet te vragen maar toch....woohw echt knap hoe je dat verhaal in elkaar zit...is het net lekker spannend...wil je net verder lezen...en dan...gvd is het verhaal afgelopen...toen flipte ik hem wel ff (van binnen dan heá?? anders had iedereen me heel raar aangekeken(niet dat dat me wat boeit maarja))weeeeetje mijn tong is nogsteeds verbrandt...haha jup ik weet het, ik faal hahaaaa heá ff heá....zo eet jij je cornflakes :Y)niet dan???
haha ik wou ook nog ff zeggen (dit heeft niks met het verhaal te maken maartoch) dat dit weeeeeheeekend echt superleuk was en dat jouw tante ook echt superlief is (dat zal wel in de familie zitten heá *slijm slijm*) neey maar ff serieus (als dat lukt) ik vond het echt wel suuupergezellig...alleen jammer dat we de KCA's niet samen hadden gekeken dat was helemaal leuk geweest...voor ons in ieder geval...maar de mensen die bij ons zouden zijn geweest zouden waarschijnlijk doof zijn geworden door onze fangirling haha...dat woord ziet er trouwens echt lelijk uit...jahaaa blijkbaar kunnen woorden er lelijk uitzien...ik ga gewoon maar door met praten en ik lul gewoon maar wat want eigenlijk heb ik verders niet zoveel te doen dusjaa....dan ga ik jou maar vervelen, wist je trouwens dat als je zo'n reactie schrijft, en hem daarna plaats dat ie veel korter lijkt?? neaay echt serieus..ik heb nu echt het gevoel dat ik al een kilometer geschreven heb, maar dalijk als ik het dan post is het misschien 10 centimeter maarja..who cares...jij zit waarschijnlijk nu met zo'n idee val wtf ben jij aan het doen en waar is jouw leven: NOU...ik leef dus mijn leven is nog altijd bij mij
maargoed...ook wij echt dikke fangirling toen we langs het beste riviertje/sloot(haha zo heet jij)(sorry kon het niet laten) fietsten...of toen in de claire's haha dat was geweldig...ook net alsof doen dat we/jij engels waren/was...ze geloofden het gewoon heá?? maarja ons engels is gewooon zoooo goed...daarom moesten wij het 1e uur vandaag ook dat voorlezen...uurghe dat was echt vreselijk...zitten we achteraan, pikt ze ons alsnog uit...neaay dat is niet zo'n mijn ding..maarja als je al bang bent van pekingeenden...(voor de mensen die dit lezen en niet Rowie zijn(ten eerste vind ik het al geweldig als Rowie dit tot hier helemaal heeft gelezen)(en de andere mensen die dat doen...zwaar respect dat je mijn zinloze reactie aan het lezen bent)(okeaay nu ben ik m'n draad kwijt, ach gevonden, die smiley heeft hem...(hoera)dat is een private joke van Rowie en moi... als ik al bang ben voor pekingeenden...tjaa... dan ben je ook bang om engels te praten..maar Rowie niet heá?? want die heeft een heel team achter zit (andere private joke) tjeezzz...ik ben al heel dit uur bezig met de reactie en ik heb nu nog 20 minuutjes om iets nuttigs te gaan doen...dussss ga ik verder met m'n reactie want dat is zwa---HEAAAY DE ZON SCHIJNT---sorry ff afgeleidt maar wat ik wou zeggen is dat deze reactie zw---PFFT 'T WARM HIER sorry weer afgeleid, tjeez dat is een moeilijk woord om te schrijven afgeleid...nu ben ik het weer, en m'n vingers gaan pijn doen van 't typen oohw waar was ik ojaahw...deze reactie is zwaar nuttig...interessant om te weten heá?....okeay ff kijken of ik nog inspiratie op twitter vind...geef me 1 minuut...okeay jij hebt dat toch niet door want in een reactie merk je dat niet maargoed...wacht toch ff...pampampam....paaam....pampama.....nope...er was nikza te vinden hahaaa niksza ik probeerde gewoon niks te schrijven maargoed...trouwens ons shirt en onze bandjes zijn echt geweldig maarja ik ga nu denk ik toch ff stoppen want veel heb ik niet meer te vertellen...
ga maar sneeeeeeeeeeeeeeel verder pleaasse
xXxxxxxXxxxXXXxxxxXXXXxxxxxXxxxxXXXX
Loveaayaaaaaaaa