Sorry :( en hulp?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
In de vakantie natuurlijk, je mag het niet verwijderen.
1 decennium geledenWe wachten gewoon geduldig af
Je hoeft je niet schuldig te voelen, want school is nou eenmaal (helaas) belangrijk!
Succes met alles!
Ik zou hem ook laten staan. Je hoeft echt niet elke dag een deeltje te schrijven! School is véél belangrijker op dit moment. En de mensen die je verhaal lezen zullen dat ook wel begrijpen! Ik zou het jammer vinden als je ze verwijdert. En in plaats van hem op afgelopen te zetten, kun je hem ook zetten op gepauzeerd.
1 decennium geledenVeel succes met school.
x
Zoals ik al zei in je andere story, natuurlijk hebben wij begrip voor dit alles!
1 decennium geledenJe mag je stories niet wegdoen, en gewoon schrijven wanneer je er tijd voor hebt! School gaat nog steeds voor! Ik zou het wel erg jammer vinden dat je je stories weg doet ;(
Maar natuurlijk is dat jouw beslissing (:
Toch snel verder <3
xx Joni
School verpest echt altijd alles.
1 decennium geledenIk vind dat wij niet het recht hebben om te zeggen wat je moet doen!
Jij moet doen waar je je het beste bij voelt, is dat optie 1 of optie 2, ik wed dat niemand jou daar slecht voor gaat bekijken.
We zouden het natuurlijk wel jammer vinden, maar het is je eigen keuze!
En je hoeft zeker geen schuldgevoelens te hebben, school is wel denk ik iets belangrijker dan verhalen. Ookal, is verhalen misschien je vrije tijd, en iets wat je echt leuk vind om te doen. Dat begrijp ik.
Ik zou gewoon -moest ik jou zijn- eerst je schoolwerk doen, en daarna als het past een hoofdstukje schrijven. Waneer het jou uitkomt.
Dat is toch helemaal geen probleem, en de rest begrijpt dat heus wel!
Niet huilen, kop op! (:
Xxx Abigaïl