Sorry :( en hulp?
Lieve lezertjes
Het is nu al 2 maanden geleden dat ik deeltjes online heb gezet en dat spijt me heel erg. Ik voel me zeer schuldig tegenover jullie dat ik zo weinig post. Het probleem is -> school. Ik zit namelijk in een richting waar ik bijna dag en nacht voor moet werken en ook in het weekend. En doordat mijn rapport volgens de leerkrachten nog niet goed genoeg is, heb ik nog meer werk. Dus ik heb enkel tijd om aan mijn verhalen (ik heb er meerdere) te schrijven in de vakantie. Dus nu heb ik 2 keuzes en ik hoop dat jullie me daarmee willen helpen kiezen.
1 Ik werk eraan in deze vakantie (2 weken lang) zodat ik heel veel deeltjes heb en die dan kan posten als ik tijd heb of een keer geen huiswerk
2 Ik stop ermee en verwijder ze van de site of ik laat ze staan maar dan op ‘Afgelopen’
Ik heb nu echt tranen in mijn ogen omdat ik echt niet weet wat ik moet doen. Ik was al van plan optie 1 te doen en ik had mezelf opgegeven dat ik minimum 3 hoofdstukken per dag schrijf. Dat zijn ongeveer op 2 weken 10 -15 hoofdstukken.
Hopelijk begrijpen jullie het en willen jullie me helpen
Groetjes Jirki
Reageer (6)
keuze 1 doen
1 decennium geledenxxx
optie 1 en veel s6 met je studie het lijkt me erg moeilijk zo te horen
1 decennium geledenxx
KEUZE 1(flower)
1 decennium geledenIk zou ze sowieso laten staan, dan kunnen mensen ze ook nog teruglezen.'
We wachten met smart, ookal duurt het wat langer, het maakt niet uit !
xx
Ik zou hem ook laten staan. Je hoeft echt niet elke dag een deeltje te schrijven! School is véél belangrijker op dit moment. En de mensen die je verhaal lezen zullen dat ook wel begrijpen! Ik zou het jammer vinden als je ze verwijdert. En in plaats van hem op afgelopen te zetten, kun je hem ook zetten op gepauzeerd.
1 decennium geledenVeel succes met school.
x
Ik zou hem laten staan, en schrijven wanneer je er tijd voor hebt! School gaat voor, natuurlijk! Maar je mag je stories niet verwijderen, daar zijn ze veel te goed voor!
1 decennium geleden<3<3