Foto bij 31 || Marie

Eindelijk aangekomen na een uur rijden. Ik had Lisa al een berichtje gestuurd dat we er bijna waren zodat zij buiten op mij kon wachten.
Toen ik haar zag sprong ik uit de auto en we liepen meteen naar Frauke haar kamer zonder veel tegen elkaar te zeggen, we waren allebei niet in de stemming voor een gezellige babbel.
“Ik moet naar huis want morgen is het school.” Zei Lisa toen we ongeveer vijf minuutjes terug binnen waren, ze gaf Frauke nog rap een kusje op de wang en verliet de kamer. Ik had morgen vrij van school dus besloot ik om bij haar te blijven slapen.
Ik ken Frauke nu al ongeveer vijf maanden, dankzij One Direction. We zijn op twitter eens aan de praat geraakt, we hebben elkaar kort voor Londen voor het eerst ontmoet. We schreven al lange tijd brieven en berichtjes sturen en facebook en twitter enzo maar we wilden graag ‘echte’ vrienden worden en niet alleen ‘virtuele’ vrienden zijn.
“Waarom doe je ons dit toch aan?” Vroeg ik aan Frauke, ik pakte haar hand vast en streelde er zachtjes over. Er rolde een eenzame traan over mijn wang.
Mama was een half uurtje geleden al naar huis gegaan want zij moest ook nog voor mijn kleine zusje zorgen. Frauke haar ouders waren een paar minuten geleden naar huis vertrokken toen het bezoekuur gedaan was.
Ik besloot om naast haar te gaan liggen, want van een hele dag school word je toch wel moe. Ik fluisterde nog een paar dingen tegen haar over hoe dag was verlopen en viel toen in een redelijk rustige slaap.

Reageer (2)

  • miekemaaiii

    ooh lieverd i love you (nog altijd) en IK HEB JE BRIEF AANGEKREGEEEEEEEN!! <3

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    leuk (verhaal)
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen