29 || Lisa
Ik had het verteld tegen mama en ze was meteen met mij in de auto gesprongen. We zaten nu al ongeveer een half uur in de auto, ik had de meisjes van school al ingelicht. Nu moest ik Louis nog bellen, ik had zijn nummer gevonden in mijn telefoonlijst en drukte op het groene telefoontje.
“Hallo Lisa!” Zei Louis opgewekt, en nu moet ik net zijn humeur gaan verpesten. “Hi Lou.” Probeerde ik zo rustig mogelijk te zeggen.
“What’s up? I can hear that there is something wrong. Is it something with Frauke and her operation? Please say no!” Ratelde Louis aan een stuk door. “Uh, I don’t know how to say it.” Zei ik met een brok in mijn keel, een serieuze brok. “Just tell me!” Beval Louis mij. “Okay, the operation wasn’t that good. She is in a coma right now.” Zei ik gebroken en begon met snikken. H
et bleef even stil aan de andere kant, ik hoorde hoe Louis stilletjes begon met huilen. “I am co-oming, to-tomorrow. I’ll ta-ke the the first train to Brussels.” Zei hij met grote uithalen. “Okay, I am on my way to her.” Zei ik.
“Take care of your self and tell her that I love her, even though she can’t hear you.” Zei hij. “Okay, I’ll do that and keep strong. See you soon and big kisses for Liam.” Zei ik nu al wat rustiger. “Of course I’ll do that. Bye bye.” Zei hij en hij hing op.
Ik zat al een tijdje doelloos voor me uit te staren toen ik besefte dat ik Marie nog moest bellen. Ze zei dat ze er zo snel als kon aankwam en dat we elkaar daar wel zouden zien.
Kom op, die reacties .. Dat kunnen er toch wel meer worden met 31 abo's! (:
Kudo's zijn ook altijd welkom en reclame mag ook gemaakt worden, bij je vrienden enzo (:
Reageer (4)
snel verder
1 decennium geledenZo snel verder maar eums, tot binnen 5 dagen !
1 decennium geledenI'm going to England in 7 hours
<3
lieve schat! i love you! <3 lisa? super gedaan! <3
1 decennium geledenNExt :dxD
1 decennium geleden